خبر فوری

 
 
ادعای رسانه های هند مبنی بر کشته شدن 3 سرباز ارتش هند بر اثر حمله تیم عملیات مرزی پاکستان
کد خبر :358070209

09:32 1397/07/30


برچسب ها : پاکستان, تیم عملیات مرزی پاکستان, خط مرزی پاکستان و هند, هند,

بر اثر حمله تیم عملیات مرزی پاکستان(BAT) به گشت نظامی نیروهای ارتش هند در منطقه راجوری در نزدیکی خط مرزی واقع در جامو و کشمیر 3 تن از نیروهای ارتش هند کشته شدند.


 

کشمیر:به گزارش راز نیوز خبرگزاری به نقل از هندوستان تایمز بر اثر حمله تیم عملیات مرزی پاکستان(BAT) به گشت نظامی نیروهای ارتش هند در منطقه راجوری در نزدیکی خط مرزی واقع در جامو و کشمیر 3 تن از نیروهای ارتش هند کشته شدند.

این خبرگزاری هند مدعی شده است که نیروهای ارتش هند حوالی ساعت 1:45 بعد از ظهر مورد کمین تیم عملیات مرزی پاکستان(BAT) قرار گرفتند و تیم عملیات مرزی پاکستان(BAT) با سلاح های سنگین آنان را محاصره و مورد هدف قرار دادند.

یک افسر بلندپایه ارتش هند خبر داده است که حمله از سوی نیروهای مرزی پاکستان صورت گرفته است و نیروهای ما پس از محاصره شدن با تثبیت مواضع خود در جای امن به این حمله واکنش نشان داده و توانستند در پاسخ به این حمله،2 تن از نیروهای مرزی پاکستان را به هلاکت برسانند.

مقامات و رسانه های هند مدعی هستند که در تیم علمیات مرزی پاکستان(BAT) علاوه بر نیروهای ارتش پاکستان،تروریست ها نیز در حال فعالیت هستند و نیروهای مرزی ارتش هند را به طور مداوم مورد هدف قرار میدهند.

ارسال نظر

 
1