خبر فوری

 
 
ادعای دستگیری یک تروریست در شهر گوادر
کد خبر :2005682067

10:32 1400/11/12


برچسب ها : ادعا, بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم, تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها, گوادر, کشف مواد منفجره,

سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم علاوه بر کشف مواد منفجره یک نفر را در شهر گوادر ایالت بلوچستان دستگیر کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سخنگوی پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم علاوه بر کشف مواد منفجره یک نفر را در شهر گوادر ایالت بلوچستان دستگیر کردند.

وی افزود: تروریست دستگیر شده عضو تحریک طالبان پاکستان بوده و برای انجام یک عملیات تروریستی در حال ورود به شهر گوادر بود که توسط نیروهای ما دستگیر شد.

وی گفت: از تروریست دستگیر شده 1878 کیلوگرم مواد منفجره، 66 سیم پرایما اینچ و نشانگر 03.1 کشف و ضبط شد. با کشف این مواد منفجره جلوی یک عملیات بزرگ تروریستی گرفته شد.

وی همچنین گفت: پس از دستگیری تروریست مذکور نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم به دنبال دستگیری همدستان و شبکه تروریستی مرتبط با وی می باشند.

لازم به ذکر است که نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم ادعای دستگیری افراد زیادی را مطرح کرده اند که بعدا مشخص شد که آن ها افراد ربوده شده بلوچ بودند.

سازمان های حقوق بشری و احزاب سیاسی بلوچ عملیات های پلیس مبارزه با تروریسم را مورد انتقاد قرار داده و آن ها را جعلی می دانند.

ارسال نظر

 
1