خبر فوری

 
 
ادعای دستگیری یک تروریست در حومه شهر کویته توسط دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :591445629

14:49 1400/06/27


برچسب ها : CTD, بلوچستان, دایره مبارزه با تروریسم, کشف مواد منفجره, کویته,

دایره مبارزه با تروریسم ادعا کرده است که فرد مظنونی را دستگیر کرده که منجر به کشف مواد منفجره و سلاح های نظامی شده است.


کویته: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم ادعا کرده است که فرد مظنونی را دستگیر کرده که منجر به کشف مواد منفجره و سلاح های جنگی شده است.

به گفته سخنگوی CTD ، دایره مبارزه با تروریسم با داشتن اطلاعات سری متوجه مختارخان سمالانی عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان BLA شده است که در حال عزیمت به منطقه مارگت حومه شهر کویته ایالت بلوچستان شده است.

CTD پس از مطلع شدن عملیات دستگیری را شروع کرده که این عملیات منجر به کشف 2 نارنجک دستی ، 1580 گرم مواد منفجره، 4 عدد کارت پریما و 2 چاشنی شد.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، متهم دستگیر شده قصد حمله به مردم، سازمان های اجرای قانون و تأسیسات دولتی را داشت همچنین تحقیقات بیشتر علیه پرونده متهم دستگیر شده در دست یررسی است.

لازم به ذکر است که CTD تا کنون ده ها نفر از افراد مفقود شده را در برخوردهای ساختگی کشته و کسانی که قبلاً در این عملیات های ساختگی مفقود شده اند یا کشته و یا دستگیری آنها علنی می شود.

گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ از همه خانواده های مفقودین درخواست کرده است که فوراً ناپدید شدن عزیزان خود را به کلانتری های اطراف گزارش دهند تا قتل عام افراد مفقود شده در حمله های ساختگی توسط CTD را متوقف سازند.

ارسال نظر

 
1