خبر فوری

 
ادعای دستگیری 4 عضو گروه های آزادی بخش بلوچ و 2 تروریست توسط پلیس مبارزه با تروریسم
کد خبر :1654146972

13:48 1401/08/02


برچسب ها : ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوئی سنگر, ادعا, اعضای گروه های آزادی بخش بلوچ, پلیس مبارزه با تروریسم, دستگیری, سند, قاچاق, گروه های آزادی بخش بلوچ, کراچی, کشف مهمات,

پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما طی 2 عملیات جداگانه 4 عضو گروه های آزادی بخش بلوچ را در قبرستان مواچ گوت واقع در خیابان حب ریور شهر کراچی ایالت سند و 2 تروریست را که در حمله به کلینیک چینی در شهر کراچی نقش داشتند، دستگیر کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ما طی 2 عملیات جداگانه 4 عضو گروه های آزادی بخش بلوچ را در قبرستان مواچ گوت واقع در خیابان حب ریور شهر کراچی ایالت سند و 2 تروریست را که در حمله به کلینیک چینی در شهر کراچی نقش داشتند، دستگیر کردند.

پلیس مبارزه با تروریسم همچنین ادعا کرد: میر علی شاه، محمد اقبال، نصرالله و محمد، اسامی اعضای دستگیر شده گروه های آزادی بخش بلوچ می باشد. این افراد دستگیر شده برای ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوی سنگر و دیگر گروه های آزادی بخش بلوچ، مواد منفجره فراهم می کردند.

پلیس مبارزه با تروریسم سپس ادعا کرد: این افراد مواد منفجره را از بلوچستان به شهر کراچی منتقل می کردند و 3 بار این کار را انجام داده اند. مواد منفجره ای که توسط این افراد به کراچی منتقل شده از کشورهای خارجی قاچاق شده است. از وسایل این افراد دستگیر شده مواد منفجره تجاری، فیوز زمان ایمنی، چاشنی غیر الکتریکی و غیره کشف و ضبط شد.

پلیس مبارزه با تروریسم علاوه بر این ادعا کرد که تحقیقات از اعضای دستگیر شده گروه های آزادی بخش بلوچ ادامه دارد.

پلیس مبارزه با تروریسم در پایان ادعا کرد: نیروهای ما طی عملیات دیگری 2 تروریست را دستگیر کردند. این 2 تروریست در حمله به کلینیک چینی در شهر کراچی نقش داشتند.

ارسال نظر

 
1