خبر فوری

 
 
ادعای دستگیری 3 ملی گرا در ایالت سند توسط پلیس مبارزه با تروریسم
کد خبر :361316738

13:43 1400/12/25


برچسب ها : ادعا, پلیس مبارزه با تروریسم, جبهه متحد زنده باد سند, دستگیری متهمان, سند, سکر, فعالان سیاسی سند, ملی گرایان, کراچی, کشف سلاح و مهمات,

پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که در شهرستان سکر ایالت سند 3 ملی گرای سندی را دستگیر و تعداد زیادی سلاح و مهمات از آنان کشف و ضبط کرده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که در شهرستان سکر ایالت سند 3 ملی گرای سندی را دستگیر و تعداد زیادی سلاح و مهمات از آنان کشف و ضبط کرده است.

راشد سولنگی، مهتاب چنا و عجب اسامی اعلام شده ی 3 ملی گرای دستگیر شده می باشد. پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که این 3 نفر مورد نقش داشتن در چندین حادثه اعتراف کرده اند.

پلیس مبارزه با تروریسم همچنین ادعا کرد که این 3 ملی گرای سندی عضو گروه ممنوعه جبهه متحد زنده باد سند بوده و از طریق بمب گذاری در خطوط راه آهن بندر قاسم شهر کراچی قصد آسیب رساندن به نیروهای رنجرز و شهروندان چینی را داشتند.

لازم به ذکر است که پلیس مبارزه با تروریسم در گذشته چندین بار ادعای دستگیری افراد مرتبط با گروه های ملی گرا در ایالت سند را مطرح کرده و چندین ملی گرای سندی را به اتهام نقش داشتن در حوادث تروریستی زندانی کرده است.

گروه های سیاسی در ایالت سند نیز این عملیات های پلیس مبارزه با تروریسم را ساختگی نامیده و آن را سرکوب گروه های ملی گرای سیاسی ایالت سند عنوان کرده اند.

باید گفت که پلیس مبارزه با تروریسم همواره فعالاان سیاسی صلح طلب را با ادعاهای بی اساس و دروغین به قتل رسانده است و مسئول قتل شهروندان بلوچ طی عملیات های ساختگی در ایالت بلوچستان می باشد.

ارسال نظر

 
1