خبر فوری

 
 
ادعای دستگیری 2 عضو گروه بی ال ای توسط پلیس مبارزه با تروریسم در شهر مستونگ
کد خبر :1772570895

17:41 1401/05/07


برچسب ها : ادعا, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم, دستگیری, مستونگ,

پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که طی عملیاتی در تاریخ 2 مرداد در خیابان شیرین آب شهر مستونگ ایالت بلوچستان 2 عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان به نام رحیم بخش فرزند سنجر خان و بلاول خان فرزند محمد حسنی ساکن منطقه کد کوچه شهر مستونگ را دستگیر کرده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که طی عملیاتی در تاریخ 2 مرداد در خیابان شیرین آب شهر مستونگ ایالت بلوچستان 2 عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان به نام رحیم بخش فرزند سنجر خان و بلاول خان فرزند محمد حسنی ساکن منطقه کد کوچه شهر مستونگ را دستگیر کرده است.

پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که از وسایل این تروریست ها مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

این اداره ادعا کرد که 2 فرد دستگیر شده در تاریخ 8 خرداد سال 94 در منطقه کد کوچه شهر مستونگ 20 مسافر پشتون را از اتوبوس پیاده کرده و آن ها را به قتل رسانده اند. این 2 نفر همچنین یک خط لوله انتقال گاز را در منطقه کولپور ایالت بلوچستان منفجر کرده و دستگاه کرش یک کارخانه را در منطقه کشتری این ایالت منهدم کرده اند. این افراد همچنین در منطقه جوهان به کلانتری نیروهای لیویز حمله کرده و آن را ویران کردند.

لازم به ذکر است که ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت و یک گروه آزادی بخش بلوچ دیگر مسئولیت آن را پذیرفته بود. مهران مری و گروه های بلوچ دیگر و رهبران آن ها این حمله را محکوم کرده بودند.

علاوه بر این نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم چندین بار ادعای دستگیری اعضای گروه های آزادی بخش بلوچ را مطرح کرده اند که بعدا مشخص شد که پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیات های جعلی افراد ربوده شده بلوچ را به قتل رسانده است.

ارسال نظر

 
1