خبر فوری

 
 
ادعای دستگیری 10 حمایت کننده گروه تروریستی جیش محمد در کشمیر هند
کد خبر :1184189625

14:23 1400/11/27


برچسب ها : آژانس تحقیقات ملی هند, ادعا, جیش محمد, حامیان تروریست, دستگیری, کشمیر هند,

آژانس تحقیقات ملی هند ادعا کرد که طی چند عملیات در مناطق مختلف جنوب و مرکز ایالت کشمیر هند 10 حمایت کننده گروه تروریستی جیش محمد را دستگیر کرده است.


سرینگر: به گزارش راز نیوز | آژانس تحقیقات ملی هند ادعا کرد که طی چند عملیات در مناطق مختلف جنوب و مرکز ایالت کشمیر هند 10 حمایت کننده گروه تروریستی جیش محمد را دستگیر کرده است.

آژانس تحقیقات ملی هند که به تازگی برای بررسی پرونده های مربوط به شبه نظامیان تشکیل شده است، ادعا کرد: نیروهای ما یکی از شبکه های گروه تروریستی جیش محمد را هدف قرار داد و درنتیجه 10 حمایت کننده مرتبط با گروه OGW وابسته به گروه تروریستی جیش محمد که از فرماندهان جیش محمد پیروی می کردند دستگیر شدند.

این اداره اعلام کرد: این گروه وابسته به جیش محمد می تواند به عنوان واسطه رهبران ارشد جیش محمد با دیگر گروه های وابسته به این گروه تروریستی ارتباط برقرار کند. می توان با تحقیقات بیشتر، در مورد دیگر گروه های وابسته به جیش محمد نیز اطلاعات به دست آورد. گروه  OGW وابسته به جیش محمد وظیفه جذب جوانان به گروه تروریستی جیش محمد، مدیریت کمک مالی به آن ها و جابجایی سلاح تروریست های جیش محمد را بر عهده داشت.

این اداره همچنین اعلام کرد: از وسایل حامیان دستگیر شده جیش محمد، چند تلفن همراه، چند سیمکارت، یک اسلحه مصنوعی و غیره کشف و ضبط شد. این حامیان جیش محمد، دانش آموزان و دانشجویان را برای پیوستن به گروه تروریستی جیش محمد ترغیب می کردند زیرا برخی از آن ها نیز دانشجو هستند.

ارسال نظر

 
1