خبر فوری

 
ادعای جبهه آزادی بخش بلوچستان مبنی بر کشته شدن ده نظامی پاکستانی در دو حمله جداگانه
کد خبر :1666298734

18:10 1402/03/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سلاح تک تیرانداز, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه, مند, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مدعی کشته شدن ۱۰ نظامی پاکستانی طی دو حمله جداگانه در مناطق مشکه و مند ایالت بلوچستان شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مدعی کشته شدن ۱۰ نظامی پاکستانی طی دو حمله جداگانه در مناطق مشکه و مند ایالت بلوچستان شد.
سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فداییان بی ال اف در مناطق مشکه و مند نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار داده و ۱۰ نظامی را به هلاکت رساندند.
وی افزود: فداییان بلوچ حوالی ساعت ۹ جمعه شب مقر نیروهای سپاه مرزی و اردوگاه مرکزی آن واقع در منطقه مشکه را به وسیله آر پی جی و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند.
وی در تشریح جزئیات بیشتر این حمله خاطرنشان کرد: فداییان بلوچ پس از حمله از دو جانب به اردوگاه واقع در منطقه نله مشکه با ورود به داخل اردوگاه چندین گلوله آر پی جی را شلیک کردند، در نتیجه این حمله پنج تن از نظامیان مستقر در مقابل درب ورودی اردوگاه به هلاکت رسیدند. در حمله گسترده فداییان بلوچ ما ۹ نظامی پاکستانی کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی و همچنین دو خودروی نظامی نیز منهدم گردید.
وی گفت: در میان کشته شدگان این حمله فردی به نام وزیر جاسوس محلی ارتش پاکستان نیز حضور دارد، او برادرزاده سرور سرکرده جوخه مرگ تحت حمایت پاکستان است.
سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: فداییان بلوچ همچنین روز جمعه ۱۲ خرداد ماه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه چکاپ از توابع مند شهرستان کیچ را با استفاده از یک اسلحه تک تیرانداز مورد نشانه گرفتند که در نتیجه آن یک نظامی پاکستانی کشته شد.
وی در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد، این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1