خبر فوری

 
 
ادعای امرالله صالح در خصوص دریافت هشدارهای مبنی بر قتل عام شیعیان کابل از سوی طالبان داعشی
کد خبر :1801960467

10:51 1399/09/24


برچسب ها : امرالله صالح, داعش در افغانستان, شیعیان افغانستان, طالبان افغانستان, معاون اول رئیس جمهور افغانستان,

امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور افغانستان در جدیدترین اظهارات خود مدعی شد هشدارهایی از داعش طالبان دریافت کرده است که چنانچه هرکدام از زندانیان طالبان در بند دولت اعدام شوند، کابل به کشتارگاه شیعیان تبدیل خواهد شد.


کابل: به گزارش راز نیوز| امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور افغانستان در جدیدترین اظهارات خود مدعی شد هشدارهایی از داعش طالبان دریافت کرده است که چنانچه هرکدام از زندانیان طالبان در بند دولت اعدام شوند، کابل به کشتارگاه شیعیان تبدیل خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور افغانستان با انتشار پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک به تشریح خطرات موجود از ناحیه گروه های تروریستی داعش و طالبان پرداخت و گفت: نیروهای طالبان که به داعش پیوسته اند هشدار داده اند در صورتی که هرکدام از زندانی هایشان توسط دولت اعدام شوند، کابل را به کشتارگاه شیعیان تبدیل خواهیم کرد.

امرالله صالح همچنین افزود: قرار است از طریق سازمان امنیت ملی افغانستان پیامی مبنی بر اینکه ما از اهداف و تصمیمات آنها آگاه هستیم و هیچگاه اجازه چنین کاری نخواهیم داد به شبکه تروریستی مذکور ابلاغ گردد.

به دنبال انتشار این پیام از سوی معاون اول رئیس جمهور افغانستان، موج وحشت و هراس را در بین اعضای جامعه شیعیان کابل ایجاد نموده است به صورتی که یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور افغانستان در پیامی از تامین امنیت مورد نیاز برای حفاظت از شیعیان کابل خبر داد و گفت: جای هیچگونه نگرانی و ترس و هراس وجود ندارد.

وی همچنین از رسانه های افغانستان درخواست نمود در انتشار گزارش های خود مراتب احتیاط را رعایت کنند تا ترس و هراس در بین مردم ایجاد نشود.

لازم به ذکر است تاکنون طالبان افغانستان هیچ بیانیه ای مبنی بر رد و یا تایید اظهارات معاون اول رئیس جمهور افغانستان صادر نکرده است.

ارسال نظر

 
1