خبر فوری

 
 
ادعای الحاق دو گروه تروریستی جماعت الاحرار و حزب الاحرار در افغانستان توسط بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا
کد خبر :565726912

11:27 1399/10/25


برچسب ها : الحاق, بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا, تروریست ها, تروریسم, جماعت الاحرار, حزب الاحرار, حصارکشی, خیبر پختون خوا, دکتر ثناء الله عباسی,

دکتر ثناء الله عباسی بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا ادعا کرد: 2 گروه تروریستی جماعت الاحرار و حزب الاحرار در افغانستان به یکدیگر ملحق شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | دکتر ثناء الله عباسی بازرس کل پلیس خیبر پختون خوا ادعا کرد: 2 گروه تروریستی جماعت الاحرار و حزب الاحرار در افغانستان به یکدیگر ملحق شدند. الحاق این دو گروه یک خطر است و ما در حال نظارت بر تحرکات آن ها هستیم. ارتش پاکستان با حصارکشی در مرز پاکستان-افغانستان اقدام خوبی انجام داده است که در نتیجه آن تروریسم تقریبا از بین خواهد رفت.

وی افزود: ما 95 تروریست وابسته به گروه های تروریستی را کشته و 300 تروریست دیگر از آن ها را دستگیر کرده ایم. پلیس و ارتش پاکستان نیز در درگیری با تروریست ها متحمل خسارات جانی فراوانی شدند. در جریان سانحه کرک مندر نیز 150 نفر دستگیر شدند که یکی از فرماندهان تروریسم نیز بین آن ها حضور دارد.

او همچنین گفت: در بخش های قبیله نشین، 700 زن برای استخدام در پلیس اقدام کرده اند و 40 نفر از زنان این مناطق برای استخدام شدن در پلیس در فهرست کوتاه قرار گرفتند. علاوه بر این ما متهمان 54 پرونده کودک آزاری را دستگیر کرده ایم.

ارسال نظر

 
1