خبر فوری

 
 
ادامه ی کارزار مسلحانه تکفیری ها علیه شیعیان پاکستان
کد خبر :2122467793

17:45 1401/05/13


برچسب ها : تروریست ها, حمله مسلحانه, سپاه صحابه, سند, شیعه, شیعه و سنی, شیعیان پاکستان, عزاداری, علمای شیعه, لشکر جنگوی, کراچی,

تروریست های سپاه صحابه/لشکر جنگوی سید سعید نقوی پسرعموی حجت الاسلام سید شهنشاه نقوی را در بزرگراه شهر کراچی هدف قرار دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | در ادامه کارزار حملات مسلحانه تروریست های سپاه صحابه/لشکر جنگوی به شیعیان پاکستان، روز چهارشنبه 12 مرداد سید سعید نقوی پسرعموی حجت الاسلام سید شهنشاه حسین نقوی در بزرگراه شهر کراچی هدف حمله مسلحانه این عناصر تکفیری قرار گرفت. وی طی این حمله زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

لازم به ذکر است که تروریست های سپاه صحابه/لشکر جنگوی در ایام محرم هر ساله سعی در ایجاد آشوب و بر هم زدن فضای عزاداری سید و سالار شهیدان از طریق حملات مسلحانه یا اقدامات غیرمسلحانه داشته اند. طی چند روز گذشته نیز در شهر گلگیت به سمت خودروی یکی از علمای برجسته پاکستان به نام سید راحت حسین الحسینی توسط تروریست ها تیراندازی شد که طی آن 2 جوان شیعه به شهادت رسیده و چند تن نیز زخمی شدند.

بخوانید: تیراندازی به سمت خودروی سید راحت حسین الحسینی در شهر گلگیت

ناگفته نماند عناصر تکفیری تروریستی هر ساله برای ایجاد رعب و وحشت به منظور کاهش تعداد جلسات و هیئات مذهبی جهت عزاداری برای اباعبدالله الحسین علیه السلام، علاوه بر حملات مسلحانه، حمله به هیئات مذهبی، دسته های عزاداری و شیعیان پاکستان با پرتاب سنگ، ضرب و شتم و غیره انجام می دهند. امسال نیز این دومین اقدام مسلحانه تروریست های تکفیری علیه شیعیان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام می باشد.

 

ارسال نظر

 
1