خبر فوری

 
ادامه کارزار به رسمیت شناختن اسرائیل در پاکستان با سفر اعضای رسانه ای به رژیم صهیونیستی
کد خبر :1267682443

14:45 1401/02/24


برچسب ها : اراضی اشغالی, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, خبرنگار, شیرین مزاری, عمران خان,

خبرگزاری "حقیقت تی وی" پاکستان ضمن تویتی با اشاره به سفر احمد قریشی روزنامه نگار سرشناس پاکستانی به اسرائیل، نوشت: پس از احمد قریشی، یکی دیگر از اعضای رسانه ای که اسم او با "م" شروع می شود نیز درحال تلاش جدی برای سفر به اسرائیل می باشد که ...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خبرگزاری "حقیقت تی وی" پاکستان ضمن تویتی با اشاره به سفر احمد قریشی روزنامه نگار سرشناس پاکستانی به اسرائیل، نوشت: پس از احمد قریشی، یکی دیگر از اعضای رسانه ای که اسم او با "م" شروع می شود نیز درحال تلاش جدی برای سفر به اسرائیل می باشد که به زودی او نیز موفق به دریافت مجوز برای این سفر می شود.

خبرگزاری حقیقت در ادامه نوشت: و سپس مرحله بعد، بازی به رسمیت شناختن اسرائیل در پاکستان خواهد بود.

به گفته برخی منابع داخلی پاکستان یکی از علت های برکنار کردن عمران خان نخست وزیر اسبق پاکستان از سمتش، ایستادگی او مقابل به رسمیت شناختن اسرائیل باوجود فشار های خارجی از جمله از سوی کشورهای عربستان و امارات بوده است.

 

خانم شیرین مزاری وزیر حقوق بشر دولت عمران خان در پیامی در واکنش به سفر احمد قریشی به اسرائیل، اظهار داشت که انیله علی که سفر آمریکایی های پاکستانی تبار به اسرائیل را ترتیب داده است، من جمله سفر یکی از غلامان دولتی، سرنخ ها به مریم نواز (دختر رهبر حزب مسلم لیگ ن) می رسد. مناسبات محرمانه با اسرائیل، بخشی از برنامه توطئه آمریکا برای براندازی دولت (عمران خان) بود.

شیرین مزاری در آخر پیام خود ضمن سوالی از ارتش پاکستان، نوشت: آیا اینها تاییدیه رسمی دارد؟

صدیق جان خبرنگار ویژه خبرگزاری "بول نیوز" نیز ضمن توییتی، نوشت: اگر پاکستان یک توافق محرمانه برای به رسمیت شناختن اسرائیل منعقد کند، در این صورت قرار داد صندوق بین المللی پول IMF انجام خواهد شد، عربستان سعودی و امارات کمک مالی خواهند کرد، دلار پایین خواهد آمد و روند بورس صعودی می شود. تنها با کنار گذاشتن موضع 74 ساله (بنیانگذار پاکستان) در قبال به رسمیت شناختن، همه چیز خوب خواهد شد .

 

ارسال نظر

 
1