خبر فوری

 
 
ادامه روند تظاهرات در پاکستان علیه جنایات هند در کشمیر
کد خبر :914508310

15:21 1398/05/19


برچسب ها : پاکستان, تظاهرات, هند, کشمیر,

جمعیت علماء اسلام (ف) با راه اندازی راهپیمایی مقابل باشگاه خبرنگاران شهر حیدر آباد به منظور تظاهرات علیه اقدامات جنایتکارانه هند در کشمیر، بیان داشت که به دلیل سهل انگاری سازمان ملل متحد، هند اقدام تهاجمی انجام داده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، جمعیت علماء اسلام (ف) با راه اندازی راهپیمایی مقابل باشگاه خبرنگاران شهر حیدر آباد به منظور تظاهرات علیه اقدامات جنایتکارانه هند در کشمیر، بیان داشت که به دلیل سهل انگاری سازمان ملل متحد، هند اقدام تهاجمی انجام داده است. درصورت اجرایی سازی قطعنامه های شورای امنیت، اکنون هند جرأت چنین عملی را نداشت و مردم کشمیر نیز به استقلال خود دست می یافتند. رهبران این حزب با شرکت و سخنرانی در تظاهرات، نقض و پایمال شدن حقوق بشری توسط هند در کشمیر را به شدت محکوم کردند.

مانسهره ایالت خیبر پختون خوا

قابل ذکر است جمعیت علماء اسلام تظاهراتی در شهر مانسهره ایالت خیبر پختون خوا به حمایت و همدردی با مسلمانان مظلوم کشمیر به راه انداخت. تظاهرات کنندگان با در دست داشتن دست نوشته هایی با عناوین "ارتش پاکستان زنده باد" و " روند ظلم و ستم علیه مردم کشمیر را خاتمه دهید"، شعار زنده باد ارتش سر دادند.

بلوچستان

لازم به ذکر است با جریان داشتن روند تظاهرات، تظاهراتی نیز با حضور تجار، نمایندگان مقامات قبایل و علما، در پنجگور برگزار شدند. مردم با در دست داشتن دست نوشته هایی چون الحاق کشمیر به پاکستان، شعارهایی به حمایت از مظلومین کشمیر سر دادند. قابل ذکر است هرنائی، خضدار، جعفر آباد و دیگر مناطق نیز امروز شاهد تظاهراتی علیه هند بودند.

ارسال نظر

 
1