خبر فوری

 
 
ادامه روند بازداشت شیعیان کراچی به اتهام واهی عملیات تروریستی
کد خبر :129057166

11:57 1398/11/23


برچسب ها : CTD, سید علیرضا, شیعیان کراچی, عملیات تروریستی, گروه تروریستی داعش, گروه مبارزه با تروریسم, کامران حیدر زیدی,

نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در ادامه عملیات های خود علیه شیعیان کراچی 2 تن از شهروندان شیعه را به اتهام واهی دست داشتن در عملیات های ترور بازداشت کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در ادامه عملیات های خود علیه شیعیان کراچی 2 تن از شهروندان شیعه را به اتهام واهی دست داشتن در عملیات های ترور بازداشت کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در عملیاتی مشترک به همراه سرویس های امنیتی 2 تن از شهروندان شیعه به نام های کامران حیدر زیدی معروف به کامی و سید علیرضا معروف به بوبی را بازداشت کردند.

طبق ادعای مقامات گروه مبارزه با تروریسم(CTD) این دو نفر در منطقه پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا تحت دوره های نظامی قرار گرفته اند و در عملیات های مختلف فرقه گرایانه ترور نیز نقش داشتند، همچنین کامران حیدر زیدی معروف به کامی برای مبارزه با داعش در سوریه نیز حضور داشته است.

لازم به ذکر است دو روز پیش نیز نیروهای مبارزه با تروریسم(CTD) در عملیات مشترک با سرویس های اطلاعاتی یک شهروند شیعه به نام سلیم حیدر زیدی با نام های مستعار سلیم بایی، رحمان و رجب را در نزدیکی اداره هواشناسی واقع در خیابان دانشگاه شهر کراچی بازداشت کردند.

بخوانید: دستگیری یک شهروند شیعه به اتهام واهی ترور

ارسال نظر

 
1