خبر فوری

 
 
ادامه روند بازداشت شیعیان پاکستان به اتهام واهی تروریستی
کد خبر :949308894

11:49 1399/11/14


برچسب ها : بازداشت, پشتیبانی از تروریست ها, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی,

یکی دیگر از شیعیان اهل کراچی به اتهام ارتباط با تروریست ها و همکاری با آنان در عملیات های تروریستی توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی بازداشت شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| یکی دیگر از شیعیان اهل کراچی به اتهام ارتباط با تروریست ها و همکاری با آنان در عملیات های تروریستی توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی بازداشت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی با انتشار بیانیه ای از بازداشت یک شیعه به اتهام نقش داشتن در عملیات های تروریستی مختلف خبر داد و گفت: ذاکر رضا معروف به ندیم به اتهام همکاری در عملیات های تروریستی و جذب نیرو برای انجام عملیات های تروریستی در سطح کشور توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم بازداشت شد.

در بیانیه دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی آمده است: نیروهای دایره مبارزه با تروریسم چندی پیش فردی به نام محمد عباس جعفری که از طریق تیپ زینبیون در کشور همسایه تحت آموزش های نظامی قرار گرفته بود را بازداشت نمودند، پس از بازجویی های صورت گرفته از متهم طی عملیاتی یکی دیگر از همدستان وی به نام سید ذاکر رضا معروف به ندیم امروز در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم بازداشت شد.

در بازجوی های صورت گرفته از متهم مشخص گردید وی در سال 2016 میلادی با دستورات عباس رضا معروف به طاهر عباس که در فهرست قرمز تروریست های تحت تعقیب قرار دارد به یکی از کشورهای همسایه رفته و در آنجا تحت آموزشی های مختلف نظامی همچون تمرینات جنگی، استراتژیک های جنگی و استفاده از سلاح های خودکار قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه دایره مبارزه با تروریسم آمده است: متهم همچنین در بازجویی های صورت گرفته اذعان نموده است که عباس رضا معروف به طاهر عباس با جذب جوانان از کراچی و نقاط مختلف ایالت پنجاب آنان را به منظور انجام عملیات های تروریستی و فرقه گرایی مورد استفاده قرار می داد.

این متهم همچنین نسبت به همکاری با تروریست های مختلف از طریق انجمن و جنبش خود اذعان نموده است، اسلحه کشف شده از متهم به منظور انجام کالبد شکافی و تحقیقات ارسال شده است.

طبق بیانیه صادر شده از دایره مبارزه با تروریسم، نهادهای اطلاعاتی کشور و بخش دایره مبارزه با تروریسم در حال تلاش برای شناسایی و بازداشت دیگر عوامل مرتبط با متهم بازداشت شده هستند.

ارسال نظر

 
1