خبر فوری

 
ادامه جریان ربایش شیعیان پاکستان، ربوده شدن یک فرد شیعه دیگر از کراچی
کد خبر :1616231718

18:24 1399/12/04


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, افراد مفقود شده, ربایش, سازمان های امنیتی, شیعه, کراچی,

جریان ربایش شیعیان از سراسر پاکستان به ویژه کلانشهر کراچی توسط سازمان های امنیتی همچنان ادامه دارد و براساس گزارش اخیر بدست رسیده، یکی دیگر از شیعیان پاکستان از کلانشهر کراچی ربوده شده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جریان ربایش شیعیان از سراسر پاکستان به ویژه کلانشهر کراچی توسط سازمان های امنیتی همچنان ادامه دارد و براساس گزارش اخیر بدست رسیده، نعمت الله فرزند محمد شهیر یکی از افراد شیعه که یک هفته قبل از منزل خود واقع در منطقه گهگهر پاتک کراچی خارج شده بود، مفقود شده است. به گفته خانواده او، نعمت الله یک هفته قبل برای کار در کارخانه از منزلش خارج شده بود که تاکنون به منزل بازنگشته و مفقود شده است.

باوجود تلاش و پیگیری های خانواده این فرد برای پیدا کردن او، همچنان در این عمل ناموفق بوده اند. گفتنی است مسئله ربایش افراد بیگناه شیعه توسط سازمان های امنیتی پاکستان به بهانه های واهی از سراسر پاکستان به یک مسئله جدی تبدیل شده و درحال حاضر چند ده تن از شیعیان بدست سازمان های امنیتی ربوده شده اند.

خانواده نعمت الله از عمران خان نخست وزیر، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، دادستان کل کشور درخواست آزادی و بازیابی هرچه سریعتر این فرد را کرده اند.

ارسال نظر

 
1