خبر فوری

 
 
ادامه تلاش های محمد بن سلمان برای ایجاد تغییرات در عربستان/برگزاری اولین کنسرت خواننده زن
کد خبر :445336925

11:12 1397/10/02


برچسب ها : عربستان سعودی, محمد بن سلمان, کنسرت,

در ادامه تلاش های محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای اصلاحات در قوانین مختلف مربوط به حقوق شهروندی و به خصوص حقوق زنان، اولین کنسرت با اجرای یک خواننده زن در ریاض برگزار شد.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری NBC، در ادامه تلاش های محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای اصلاحات در قوانین مختلف مربوط به حقوق شهروندی و به خصوص حقوق زنان، اولین کنسرت با اجرای یک خواننده زن در ریاض برگزار شد.

هزاران نفر از دختران جوان عربستانی، با حضور در این کنسرت، استقبال گرمی از این اقدام دولت عربستان سعودی نمودند و بسیاری از دختران حاضر در این کنسرت نیز پس از حضور در سالن اصلی، حجاب و پوشش خود را برداشتند، پوششی که در معابر اصلی و مکان های عمومی، همه زنان و دختران ملزم به رعایت آن هستند.

برخی از دختران نیز اقدام به رقص بر اساس سبک ویتنی هوستون و سلین دیون و سبک کلاسیک عرب نمودند.

رئیس این کنسرت با فراخواندن خواننده زن لبنانی به حضور روی سِن در مقابل حضار گفت: این لحظه، لحظه بسیار افتخار آمیز برای ماست، تمامی زنان و حضار باید قدردان این فرصت باشند.

کنسرت برگزار شده در هفته گذشته از سوی عربستان سعودی، در ادامه اقدامات محمد بن سلمان برای ایجاد اصلاحات در قوانین عربستان سعودی است و این شاهزاده 31 ساله سعودی تمامی تلاش خود را انجام میدهد تا عربستان را از یک نظام افراط گرا به یک نظام سکولار تبدیل نماید.

تاکنون بسیاری از شهروندان عربستان سعودی به دلیل عدم برگزاری کنسرت در این کشور، به خارج از کشور سفر مینمودند.

دولت عربستان در هفته های اخیر، اقدام به صدور مجوز برای برگزاری کنسرت های مختلف در سطح کشور نموده است که کنسرت مختلط زن و مرد را نیز بخشی از آن خواهد بود.

ارسال نظر

 
1