خبر فوری

 
 
ادامه تظاهرات در میدان یتیم خانه شهر لاهور، 6 پلیس جان باختند
کد خبر :475511775

11:21 1400/01/30


برچسب ها : پلیس, پنجاب, تحریک لبیک پاکستان, تظاهرات, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی, ربوده شدن, رنجرز, فردوس عاشق, لاهور, یورش,

طی تظاهرات اعضای تحریک لبیک پاکستان در میدان یتیم خانه شهر لاهور 6 پلیس جان باخته و بیش از 700 نفر زخمی شدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | طی تظاهرات اعضای تحریک لبیک پاکستان در میدان یتیم خانه شهر لاهور 6 پلیس جان باخته و بیش از 700 نفر زخمی شدند.

فردوس عاشق اعوان دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی طی پیامی در توئیتر اعلام کرد: تظاهرکنندگان بوسیله بمب های دست ساز و اسید به سمت کلانتری پلیس یورش بردند که نیروهای پلیس برای دفاع از خود و آزادسازی نیروهای پلیس و رنجرز ربوده شده توسط تظاهرکنندگان که در یک مکان زندانی شده و 6 نفر از آن ها زخمی شده بودند، این اقدام را تلافی کردند.

وی افزود: تظاهر کنندگان 12 مامور پلیس از جمله یک معاون ناظر پلیس را با تهدید بوسیله سلاح ربوده اند. نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت در منطقه مستقر شده و از کانتینر برای مسدود کردن مسیر تظاهر کنندگان استفاده می کنند. اقدام تلافی جویانه پلیس نیز برای دفاع از خود و آزادسازی نیروهای پلیس ربوده شده صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که در میدان یتیم خانه شهر لاهور و مناطق اطراف آن ترافیک سنگینی بوجود آمده که موجب مشکلات زیادی برای شهروندان لاهور شده است.

پلیس همچنین اعلام کرد: نیروهای پلیس ربوده شده توسط تظاهر کنندگان تحریک لبیک پاکستان آزاد شده اند.

ارسال نظر

 
1