خبر فوری

 
ادامه اقدامات ضد شیعه پلیس سند/ پرونده سازی علیه سخنران برجسته شیعه به اتهام دروغین اهانت به اصحاب پیامبر(ص)
کد خبر :1028306860

13:31 1399/11/04


برچسب ها : اندیشمند شیعه, پلیس ایالت سند, پلیس سند, حیدرآباد, شیعیان پاکستان, عالم شیعه, علی رضا رضوی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه,

پلیس ایالت سند پاکستان در ادامه همکاری های خود با گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه، با اتهام زنی علیه یکی دیگر از سخنرانان برجسته شیعه به نام سید علی رضا رضوی پرونده ای قضایی را برای وی در مرکز پلیس حیدرآباد تشکیل داد.


حیدرآباد: به گزارش راز نیوز| پلیس ایالت سند پاکستان در ادامه همکاری های خود با گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه، با اتهام زنی علیه یکی دیگر از سخنرانان برجسته شیعه به نام سید علی رضا رضوی پرونده ای قضایی را برای وی در مرکز پلیس حیدرآباد تشکیل داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرکز پلیس شهر حیدرآباد ایالت سند در راستای پیروی از دستورات رهبران گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه شکایت نامه ای را به نمایندگی از حکومت تنظیم نموده است که در آن طبق مواد A/295 و A/298 حجت الاسلام سید علی رضا رضوی به اتهام اهانت به اصحاب رسول اکرم(ص) تحت پیگرد قرار گرفته است.

لازم به ذکر است چندی قبل پس از جنجال افکنی گروه تروریستی سپاه صحابه علیه یکی از عالمان و سخنرانان برجسته شیعه در کراچی، پلیس سند با اتهام دروغین اهانت به خلیفه اول پرونده ای قضایی علیه حجت الاسلام سید رضا حیدر رضوی در مرکز پلیس اجمیر نگری تشکیل و وی را بازداشت نمود.

گفتنی است اقدامات متعصبانه پلیس ایالت سند از زمان شهادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) در ماه مبارک رمضان آغاز و تا ایام عزای حسینی در محرم و صفر و اکنون در ایام شهادت دخت پیامبر(ص) ادامه داشته است و تاکنون علیه چندین شهروند بی گناه شیعه پرونده های قضایی با اتهامات واهی تشکیل شده است.

عناصر تروریستی تکفیری موجود در پاکستان به ویژه سپاه صحابه تلاش دارند با بهانه جویی های مختلف عزاداری و مراسمات مذهبی شیعیان را محدود کرده و از نشر علوم و معارف اهل بیت(ع) جلوگیری نمایند، این عناصر با تحت فشار قرار دادن دستگاه های امنیتی و انتظامی پاکستان و جنجال آفرینی از هرنوع موضوع بی ارتباط به خلفای راشدین سعی می کنند علیه شیعیان به ویژه سخنرانان و عالمان جوسازی نموده و محاکمه نمایند.

ارسال نظر

 
1