خبر فوری

 
ادامه اعتراضات مردمی به اقدام گروه های تحت حمایت ارتش پاکستان در قتل یک زن بلوچ
کد خبر :776713542

11:52 1399/03/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, باشگاه مطبوعاتی, تظاهرات, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کراچی,

به دنبال قتل یک زن بلوچ به نام «ملک ناز» و مجروح شدن دختر خردسال وی در منطقه «دنک» شهر تربت به دست اعضای گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، تظاهرات مردمی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان و همچنین شهر کراچی در هشتمین روز از این جنایت ادامه دارد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| به دنبال قتل یک زن بلوچ به نام «ملک ناز» و مجروح شدن دختر خردسال وی در منطقه «دنک» شهر تربت به دست اعضای گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، تظاهرات مردمی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان و همچنین شهر کراچی در هشتمین روز از این جنایت ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، علاوه بر مردم مناطق آواران، سُربندر، مند و رکنی ایالت بلوچستان، شهروندان شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند نیز پس از راهپیمایی در خیابان های این شهر در مقابل باشگاه مطبوعاتی این شهر به تجمع پرداختند.

تظاهرات کنندگان شهر کراچی با در دست داشتن پلاکاردهایی انزجار خود را از اقدام وحشیانه گروه تحت حمایت ارتش پاکستان در به قتل رساندن یک مادر بی دفاع بلوچ را اعلام نمودند و خواستار پایان فعالیت های جوخه های مرگ و گروه های مسلح در بلوچستان شدند.

تظاهرات کنندگان اعلام نمودند پلیس شهر تربت مدعی بازداشت سمیر سبزل از سرکردگان جوخه مرگ شده است، اما با این وجود اعلام کرده اند این فرد پس از تکمیل تحقیقات ما و اثبات جرم محاکمه خواهد شد و این موضوع برای ما نگران کننده است که مبادا سمیر سبزل نیز همچون راو انور پس از گذشت مدتی تبرئه و آزاد شود، ما هشدار می دهیم در صورتی که چنین اقدامی از سوی پلیس تربت صورت بگیرد تظاهرات و اعتراضات ما با شدت و وسعت بیشتر برگزار خواهد شد.

همچنین چند شهروند بلوچ مقیم لندن پایتخت انگلیس به صورت نمادین به این اقدام نیروهای تحت حمایت ارتش پاکستان اعتراض نموده و آن را به شدت محکوم نمودند.

ارسال نظر

 
1