خبر فوری

 
 
احمد لدهیانوی : محل عبادت شیعیان را باید به خارج از شهر منتقل کنیم
کد خبر :1684713569

13:08 1397/07/23


برچسب ها : پاکستان,

احمد لدهیانوی، رهبر گروه تکفیری اهل‌سنت و الجماعت پاکستان، طی مصاحبه مطبوعاتی خود در مدرسه جامعه فاروقیه گفته است که ،ما همیشه اقدامات مثبت خود در زمینه برقراری امنیت در پاکستان را انجام داده ایم، تا کشور امنیت داشته باشد


احمد لدهیانوی، رهبر گروه تکفیری اهل‌سنت و الجماعت پاکستان، طی مصاحبه مطبوعاتی خود در مدرسه جامعه فاروقیه گفته است که ،ما همیشه اقدامات مثبت خود در زمینه برقراری امنیت در پاکستان را انجام داده ایم، تا کشور امنیت داشته باشد اما این به این معنا نیست که، افرادی را که به ساحت پیامبر اکرم و اصحاب ایشان توهین کنند را آزاد بگذاریم.
دولت ذاکرانی را که توهین میکنند را دستگیر و زندانی می‌کند، این افراد[ذاکران] مجرم هستند. اگر اداره های دولتی همچنان به این اقدامات خود ادامه دهند دیگر نیازی به تظاهرات از جانب ما نخواهد بود.

لدهیانوی، رهبر گروه تکفیری اهل‌سنت و الجماعت پاکستان ،طی ارائه پیشنهادی به دولت گفته است که ، دولت طی اقدامی باید عبادتگاه های اهل تشیع را خارج از شهر بنا کرده و منتقل کند، تا شیعیان خارج از شهر به عبادت خود مشغول شوند [ منظور از عبادت عزاداری شیعیان است]. وی افزود، اگر از افراد وابسته به اهل سنت به این مکان‌های خارج از شهر رفتند ،عليه آنها نیز باید اقدامی انجام شده و آنان دستگیر شوند تا هیچ گونه ناامنی ایجاد نشود.

وی همچنان از ISPR، بخش روابط عمومی ارتش پاکستان نیز تشکر کرده و گفت : امیدواریم ارتش همچنان به اقدامات خود برای برقراری امنیت ادامه دهد. و از ارتش بابت رعایت و درک احساسات مردمی [اهل سنت] نیز متشکریم و امیدواریم که ارتش همچنان به این عمل خود نیز ادامه دهد.

وی طی پاسخ به سوالی گفت: ما هیچ گونه اشتیاقی به تظاهرات و برگزاری دسته اعتراضی نداریم، درصورتی که اداره های دولتی برخلاف افرادی که به پیامبر توهین میکنند اقدامی انجام دهد، دراین صورت زمینه و فضای امنیتی در کشور برقرار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1