خبر فوری

 
احمد لدهیانوی سرکرده سپاه صحابه برای تبلیغ نامزد مورد حمایت خود وارد گلگیت شد
کد خبر :1145223358

18:50 1399/08/14


برچسب ها : احمد لدهیانوی, تروریست, تروریسم, سپاه صحابه, گروه ممنوعه, گلگیت بلتستان,

احمد لدهیانوی سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه (اهل سنت و الجماعت) جهت تبلیغ حمایت الله خان نامزد انتخاباتی مورد حمایت خود وارد منطقه گلگیت-بلتستان شده است.


گلگیت-بلتستان: به گزارش راز نیوز| احمد لدهیانوی سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه (اهل سنت و الجماعت) جهت تبلیغ حمایت الله خان نامزد انتخاباتی مورد حمایت خود وارد منطقه گلگیت-بلتستان شده و از مناطق مختلفی به همراه حمایت الله نامزد مجلس قانونگذاری بازدید کرده است. گفتنی است حمایت الله خان نامزد حزب راه حق در حوزه انتخاباتی یک گلگیت، توسط لدهیانوی حمایت می شود.

شایان ذکر است حمایت الله خان در انتخابات سال 2004 میلادی نیز با حمایت سپاه صحابه پیروز شده بود، پس از آنکه ژنرال مشرف سپاه صحابه را گروه ممنوعه اعلام کرد، گروه جدیدی با عنوان حزب راه حق تشکیل شد. حمایت الله خان نامزد انتخاباتی حزب راه حق و متحده دینی محاذ (جبهه دینی متحد) و همچنین مولانا آصف عثمانی نیز یکی دیگر از نامزد های اهل سنت در گلگیت هستند. گفته می شود که مولانا آصف عثمانی تحت حمایت مولانا قاضی نثار احمد امیر سپاه صحابه (اهل سنت و الجماعت) در گلگیت-بلتستان و کوهستان است. تلاش می شود تا حمایت الله خان یا آصف عثمانی را به عنوان نامزد مشترک انتخاب کنند تا بانک رای حزب راه حق و اهل سنت و الجماعت تقسیم نشوند.

ناگفته نماند که حزب راه حق از متحدان حزب پاکستان (تحریک انصاف PTI) در ایالت پنجاب است.

ارسال نظر

 
1