خبر فوری

 
احضار کاردار سفارت افغانستان به دفتر وزارت امور خارجه پاکستان
کد خبر :294407533

09:47 1398/06/24


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, حصارکشی, مرز پاکستان و افغانستان, وزیرستان شمالی,

وزارت امور خارجه پاکستان در اعتراض به حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در حین نصب حصار در نقطه صفر مرزی با افغانستان، کاردار سفارت این کشور را احضار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز وزارت امور خارجه پاکستان در اعتراض به حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در حین نصب حصار در نقطه صفر مرزی با افغانستان، کاردار سفارت این کشور را احضار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به حمله تروریستی به سوی نیروهای امنیتی پاکستان را اعلام کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان خطاب به کاردار سفارت افغانستان با تاکید بر لزوم حفظ امنیت مناطق مرزی توسط دولت کابل، خواستار پایبندی نیروهای افغان به انجام وظایف خود در تامین امنیت و پاکسازی منطقه از لوث وجود تروریست ها شد.

وزارت امور خارجه پاکستان از دولت افغانستان خواستار انجام اقدامات فوری و لازم برای حفظ امنیت در نقاط مرزی و مقابله با تروریست ها در مناطق مرزی و مخفیگاه های آنان شد.

لازم به ذکر است روز گذشته در  اثر حمله تروریستی و تیراندازی به سوی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در حین نصب حصار در نقطه صفر مرزیبا افغانستان سه تن از نظامیان ارتش جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1