خبر فوری

 
 
احضار مجدد کمیساریای عالی هند به وزارت خارجه پاکستان
کد خبر :1332984019

16:00 1398/05/07


برچسب ها : خط مرزی پاکستان و هند, مرز هند و پاکستان,

وزارت خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند، مراتب اعتراض خود به نقض مجدد آتش بس توسط نیروهای مرزبانی ارتش هند را به وی اعلام کرد و از وی خواست هند نسبت به پیمان آتش بس میان نیروهای دو کشور متعهد باشد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز در ادامه اقدام هند نسبت به نقض پیمان آتش بس و تیراندازی به سوی خطوط مرزی، کمیساریای عالی هند به وزارت خارجه پاکستان احضار شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده وزارت خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند، مراتب اعتراض خود به نقض مجدد آتش بس توسط نیروهای مرزبانی ارتش هند را به وی اعلام کرد و از وی خواست هند نسبت به پیمان آتش بس میان نیروهای دو کشور متعهد باشد.

لازم به ذکر است روز گذشته در تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سمت مناطق شهری بخش های کیلر و نیزه پیر، یک شهروند زن پاکستانی جان باخت و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ناگفته نماند پیش از این نیز در تاریخ 2 مردادماه جاری، وزارت خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند، نسبت به نقض آتش بس توسط نیروهای ارتش هند اخطار داده بود.

در تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند در 31 تیرماه جاری، یک شهروند پاکستانی به نام محمد ریاض جان باخت و یک فرد 18 ساله به نام ذبیح الله نیز زخمی شد، همچنین در تیراندازی روز گذشته نیز یک شهروند زن به نام خاتون جان بی بی جان باخت و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1