خبر فوری

 
 
احسن اقبال: پشت پرده عمران خان، شواهدی مبنی بر بودجه ضد پاکستان اسرائیل و هند وجود دارد
کد خبر :448548724

17:24 1399/10/13


برچسب ها : احسن اقبال, اسرائیل, بودجه, پاکستان, پاکستان و اسرائیل, تحریک انصاف, جنبش دموکراتیک پاکستان, حزب مسلم لیگ نون, دبیر کل حزب مسلم لیگ ن, عمران خان, مسلم لیگ, نخست وزیر پاکستان, هند,

احسن اقبال دبیرکل حزب مسلم لیگ ن (PML-N) گفته است که ما می دانیم چه کسی از هند و اسرائیل بودجه ارسال میکند، چرا عمران خان نمی گوید که بودجه حزب او از کجا تأمین شده است؟ مدارکی علیه عمران خان مبنی بر بودجه اسرائیل و هند وجود دارد که برخی آن را پنهان می کنند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | احسن اقبال دبیرکل حزب مسلم لیگ ن (PML-N) گفته است که ما می دانیم چه کسی از هند و اسرائیل بودجه ارسال میکند، چرا عمران خان نمی گوید که بودجه حزب او از کجا تأمین شده است؟ مدارکی علیه عمران خان مبنی بر بودجه اسرائیل و هند وجود دارد که برخی آن را پنهان می کنند.

احسن اقبال گفت: ما در تاریخ 19 ژانویه (برابر با 30 دی) در مقابل کمیسیون انتخابات اعتراض خواهیم کرد. جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) مطابق جدول زمانی پیش می رود. ما دولت ماحصل تقلب انتخابات را اخراج خواهیم کرد.  وی در ادامه صحبت های خود در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد: جلسه های جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) ادعاهای دولت را پوچ کرده است. پس از جلسه دیروز جنبش دموکراتیک پاکستان قوی تر از قبل شده است. هدف ما تغییر سیستم 70 ساله و تقویت مثلث سیاست، اقتصاد و امنیت است. زیرا همین سیستم منسوخ شده، مانع از تثبیت اقتصاد کشور شده است.

احسن اقبال با اشاره به اینکه جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) تحت تأثیر تاکتیک های دولت قرار نخواهد گرفت و این دولت ماحصل تقلب انتخاباتی است گفت عمران خان 6 سال است که در پرونده بودجه های خارجی با مصونیت قضایی (NRO) سیاست می کند. اگر پرونده بودجه خارجی بر اساس شایستگی تصمیم گیری شود سیاست عمران خان و PTI پایان می یابد، زیرا در پشت پرده عمران خان شواهدی مبنی بر بودجه ضد ملی اسرائیل و هند وجود دارد، مدارکی که توسط برخی ها پنهان میشوند.

ارسال نظر

 
1