خبر فوری

 
احسن اقبال : دولت عمران خان تهدیدی برای امنیت داخلی است
کد خبر :1570128504

20:36 1397/10/16


برچسب ها : PML n, PPP, PTI, پاکستان, حزب تحریک انصاف,

احسن اقبال وزیر داخلی پیشین کشور پاکستان با خواندن دولت عمران خان به عنوان تهدیدی برای امنیت داخلی گفت : با وجود عمران خان دیگر نیازی به دشمن نداریم.


 

به گزارش راز نيوز، احسن اقبال وزیر داخلی پیشین کشور پاکستان با خواندن دولت عمران خان به عنوان تهدیدی برای امنیت داخلی گفت : با وجود عمران خان دیگر نیازی به دشمن نداریم.

احسن اقبال از رهبران حزب مسلم لیگ ن در گفت و گو با رسانه ها در ناروال گفت : سفرهای خارجی عمران خان ، پاکستان را به عنوان کشوری فاسد معرفی می کند. دولت عمران خان موجب تهدیدی برای امنیت داخلی شده است، با وجود عمران خان دیگر نیازی به دشمن نداریم.
وی با اشاره به مواضع عمران خان تصریح کرد که عمران خان همیشه درباره خشونت و سوءاستفاده صحبت می کند، وی خواهان تشکیل موضع فاشیستی است. عمران خان خواستار آن است تا در مقابل قدرت وی، هیچ کس نتواند صحبت بکند.

وی همچنین افزود، بودجه دفاعی کشور از 9میلیارد و 500 میلیون دلار به 7 میلیارد و 100 میلیون دلار کاهش یافته است. دولت عمران خان موجب بروز چنین بی اعتمادی در کشور شده است که سرمایه گذاران داخلی یا به خارج از کشور سفر می کنند و یا سرمایه های خود را پنهان کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر و دستگیری های انجام شده اعضای حزب مسلم لیگ ن و دیگر افراد سیاسی توسط سازمان پاسخگویی ملی پاکستان (نیب) تصریح کرد که اقدامات سیاسی سازمان پاسخگویی ملی براساس توطئه های سیاسی درحال انجام است.

احسن اقبال در ادامه اذعان داشت، این درحالی است که تمامی وزرای حزب PTI در حال حاضر محفوظ و در امان هستند حتی اگر پیشینه فساد مالی داشته باشند ، شما یک سازمان اطلاعاتی را به دست من بسپارید، من هم می توانم با دراختیار داشتن قدرت بر هر شهروند پاکستانی پرونده فساد مالی درست کنم، اقدامات حزب PTI و سازمان پاسخگویی ملی اقدامات انتقام جویانه است. شهباز شريف محکوم به خدمت هایی است که نسبت به کشور خود پاکستان انجام داده است.

وی با اشاره به منتخب شدن رئیس مجلس سنای پاکستان ابراز داشت که وی را نیز تحت یک برنامه ای وارد چنین سمتی کرده اند. حزب پیپلزپارتی PPP با همکاری حزب PTI رئیس مجلس سنا را منتخب کردند.

ارسال نظر

 
1