خبر فوری

 
 
احزاب مذهبی موفق به نشان دادن اثر و نفوذ خود نشدند
کد خبر :429737597

16:08 1397/05/07


احزاب مذهبی برای اثرگزاری در انتخابات و ابراز وجوديت خود در این دوره از انتخابات ناموفق بودند


 

احزاب مذهبی در انتخابات دور قبلی پاکستان پیروز نشدند، اما با این وجود کاندیدها  آراء قابل توجهی را کسب کرده بودند.

طبق گزارش دان نيوز، احزاب مذهبی برای اثرگزاری در انتخابات و ابراز وجوديت خود در این دوره از انتخابات ناموفق بودند و علاوه برآن تعداد آراء کسب شده نیز نسبت به دور قبلی انتخابات بسیار ناجیز بود.

حزب لبیک پاکستان (TLP) به رهبری علامه خادم حسين، حزب جماعت الدعوة(MML) ، و گروه متحدہ مجلس (MMA)، گروه مجلس وحدت مسلمین(MWM) تمامی این گروه های نامبرده در این دوره از انتخابات در شهر لاهور موفق به کسب آراء نشدند.

گروه تحریک لبیک پاکستان برای 2کرسی مجلس ملی، 2 خانوم را به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی کرده بود. این درحالی است که هیچ کدام از  آن دو حتی برای یک بار نیز در اجتماعات مردمی سخنرانی نکردند.

گروه های TLP و MML نیز تنها به بنرهای تبلیغاتی خود در سطح شهر اکتفا کردند، درحالی‌که ماموران رأی گیری این دو گروه حتی در  حوزه رأی گیری نيز حضور نداشتند.

در دوره قبلی انتخابات، گروه های  TLP، MML در حوزه انتخاباتی  120 در شهر لاهور، در انتخابات شرکت کردند که در نتیجه آن هرکدام از این دو گروه 7 و 5 هزار رأی کسب کردند.

یکی از رهبران گروه TLP به شرط افشا نشدن نام وی گفت : جمع آوری مردم در انتخابات مطلوب آسان است اما جمع آوری رأی دهندگان در انتخابات عمومی کاری سخت و دشوار است زیرا آنها اجتماعی در مکانی خاص ندارند.

ارسال نظر

 
1