خبر فوری

 
 
احتمال افزایش ذخایر ارزی پاکستان تا سقف 30 میلیارد دلار
کد خبر :59788505

19:06 1397/12/27


برچسب ها : IMF, امارات, امارات متحده عربی, پاکستان, چین, ذخایر ارزی, صندوق بین المللی پول, قرض, وام,

احتمال افزایش ذخایر ارزی پاکستان از 15 میلیارد، به 30 میلیارد دلار درپی دریافت وام ها از سوی چین، امارات متحده عربی و صندوق بین المللی پول وجود دارد.


 

به گزارش راز نیوز، احتمال افزایش ذخایر ارزی پاکستان از 15 میلیارد، به 30 میلیارد دلار درپی دریافت وام ها از سوی چین، امارات متحده عربی و صندوق بین المللی پول وجود دارد. منابع خبری وزارت خزانه داری پاکستان از احتمال افزایش چشم گیر ذخایر ارزی تا چند هفته آتی خبر داده و خاطر نشان کردند که تا اواخر ماه میلادی جاری، احتمال دریافت وام به ارزش 4 میلیارد دلار از چین و امارات وجود دارد. از طرفی تلاش ها برای دریافت وام از صندوق بین المللی پول IMF نیز ادامه دارد.

درصورتی که کشور پاکستان موفق به دریافت وام IMF شود، ذخایر آن تا سقف 30 میلیارد دلار افزایش خواهند یافت. مذاکرات پاکستان برای دریافت وام 12 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول در روزهای پایانی ماه میلادی جاری آغاز خواهد شد. منابع وزارت خزانه داری پاکستان در ادامه ابراز داشتند که تلاش ها برای دریافت وام از IMF به جدی ترین سطح خود رسیدند. درپی گفتگو با رئیس جدید صندوق بین المللی پول، پیشرفت چشم گیری انجام شده و پاکستان نیز به تلاش های خود برای انجام اقدامات گفته شده از سوی این صندوق ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

 
1