خبر فوری

 
 
اجرای طرح اقدام ملی در کل کشور خیلی کم بودہ است۔ بلاول بوتو زرداری
کد خبر :1099122348

17:51 1397/04/25


اجرای طرح اقدام ملی در کل کشور خیلی کم بودہ است۔ بلاول بوتو زرداری


اجرای طرح اقدام ملی در کل کشور خیلی کم بودہ است۔ بلاول بوتو زرداری

 

 

به نقل اخبار جنگ، رئیس حزب مردمی پاکستان در طی یک کانفرانس خبری گفت طرح اقدام ملی باید توسعه پیدا کند۔ در کل کشور اجرای این طرح خیلی کم دیده میشود و گمان میشود که این بیش از یک طرح کاغذی چیزی دیگر نمیباشد۔
بلاول بوتو زرداری  در یک کانفرانس خبری که  در شھر کوئتہ پاکستان برگزار شد گفت این انتخابات در زمانی برگزر میشود کہ ترس و وحشت فزای عمومی را در بر گرفته است ولی در عراق و افغانستان ھم در چنین فزای انتخابات برگزار شد امیدوارم که انتخابات به وقت مقرر شدہ خود  برگزار خواھد شد و مردم با رای خود تیروریستھا را شکست خواھند داد۔


بلاول بوتو زرداری گفت ایشان با شھباز شریف و عمران خان اختلاف ایدولوژیک دارد ودر پاسخ به یک سوال ایشان تصریح کرد بعد از انتخابات عمومی اگر قرار شد حزب مردمی پاکستان با کسی اتحاد کند با آن حزبی اتحاد خواھد کرد که با منشور ما نزدیک باشد۔


ایشان با انتقاد شدید به رئیس پی تی آئی گفت عمران  خان در باره دیگران خیلی حرف میزند ولی مردم بہ صحبت ھای ایشان توجه چندانی ندارند۔عمران خان ھر روز یک حرف جدیدی را میزند و ھمچنین در باره طرفداران ایشان نمیتوان چیزی گفت۔


ایشان تصریح کردند که قانون احتساب و پاسخگوئی برای ھمہ باید یکسان باشد و نیز حزب مردمی در بارہ احتساب و پاسخگوئی  حرف خواھد زد۔ توجہ حزب مردمی بر مسائل عمومی مردم میباشد .ایشان از مردم خواستند کہ کہ مردم در روز ۲۵ جولای به حزب مردمی پاکستان رهی دهند بہ موفقیت برسانند

ارسال نظر

 
1