خبر فوری

 
 
اثبات بی‌گناهی شخص جانباخته به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :846575252

18:58 1398/08/12


برچسب ها : بلوچستان, پلیس, تروریست, لورالائی,

درپی درگیری میان نیروی پلیس و فرد تروریست در نزدیکی دفتر کمیسر پلیس منطقه لورالائی در تاریخ 8 مهر ماه 98، یک مهاجم کشته شده و یک تن دیگر نیز با فاصله کمی خود را منفجر کرد. اما پس از شناسایی افراد کشته شده به دست نیروهای امنیتی، مشخص شد که شخص اول با نام ظاهر خان از اهالی منطقه بوده و هیچگونه نقشی در این عملیات تروریستی نداشته است...


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، درپی درگیری و انفجار انتحاری در نزدیکی دفتر کمیسر پلیس منطقه لورالائی در تاریخ 8 مهر ماه 98، یک نیروی پلیس گروه "عقاب" جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.
طبق گزارش نیروی پلیس، درگیری و انفجار زمانی رخ داد که نیروی عقاب پس از مشکوک شدن به موتور سواران، دستور ایست داد، اما با فرار تروریست ها و تعقیب آنها توسط پلیس، درگیری میان دو طرف صورت گرفت که در پی آن یک مهاجم کشته شده و یک تن دیگر نیز با فاصله کمی خود را منفجر کرد. در اثر این رویداد یک نیروی پلیس جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند. گفتنی است نیروی پلیس و گروه اف سی ارتش پاکستان به طور فوری در محل حاضر شده و منطقه را قرق کرد.

پس از شناسایی افراد کشته شده به دست نیروهای امنیتی، مشخص شد که شخص اول با نام ظاهر خان از اهالی منطقه بوده و هیچگونه نقشی در این عملیات تروریستی نداشته است، درپی اعتراضات شدید مردم محلی و درخواست آنها مبنی بر انجام تحقیقات بی‌طرف برای کشف حقیقت، نیروی پلیس بلوچستان روز گذشته پس از گذشت یک ماه و اصرار مردم، شخص نامبرده را بی‌گناه معرفی کرده و دولت ایالت بلوچستان نیز مقتول را شهید عنوان کرده است. طبق گزارش نیروی پلیس، ظاهر خان از کارمندان سازمان ثبت احوال ایالت بلوچستان بوده که در روز درگیری از محل درحال عبور بود که در بین تیراندازی و درگیری میان نیروهای امنیتی و فرد تروریست، وی نیز به ضرب گلوله نیروهای امنیتی جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس منطقه لورالائی در بیانی ابراز داشت که هرچند که ما قادر به بازگردانی شخص مقتول نیستیم، اما با حضور در خانه وی، عرض تسلیت با خانواده مقتول توانستیم مهر تروریسم را از ظاهر خان و خانواده اش برطرف سازیم.

 

حمله به گروه "عقاب" نیروی پلیس در لورالائی بلوچستان

ارسال نظر

 
1