خبر فوری

 
 
اتحادیه اروپا 76 میلیون روپیه به پاکستان در خصوص آسیب های شدید از سیل ارائه خواهد کرد
کد خبر :128533819

14:31 1401/06/02


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, اتحادیه اروپا, روپیه, سیل, کمک های بشردوستانه,

اتحادیه اروپا 76 میلیون روپیه به پاکستان درخصوص ارائه کمک های بشردوستانه به خانواده های آسیب دیده از سیل های شدید در بلوچستان و سند ارائه خواهد کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اتحادیه اروپا 76 میلیون روپیه به پاکستان درخصوص ارائه کمک های بشردوستانه به خانواده های آسیب دیده از سیل های شدید در بلوچستان و سند ارائه خواهد کرد.

بر اساس جزئیات، پس از ویرانی های شدید بر اثر سیل در مناطق سند و بلوچستان، هیئت اتحادیه اروپا در اسلام آباد بیانیه ای در این خصوص منتشر کرده است که می گوید: این کمک 76 میلیون روپیه ای برای تامین نیازهای فوری افراد آسیب دیده در سیل اخیر به ویژه در مناطق مگسی و لسبیله ایالت بلوچستان هزینه خواهد شد.

تاهینی ثمنه گودا مسئول نظارت بر برنامه های بشردوستانه اتحادیه اروپا در پاکستان بیان کرد: سیل های ویرانگر میراثی از ویرانی های شدید را در پاکستان به جا گذاشته است و بسیاری از مردم خانه ها، زندگی و دارایی های خود را از دست داده اند و در همین حال، کمک مالی اتحادیه اروپا به آسیب پذیرترین افراد در این دوران، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اتحادیه اروپا افزود که این کمک همچنین از کمیته نجات بین المللی در ارائه کمک های ضروری حمایت خواهد کرد که شامل نقل و انتقالات نقدی برای کمک به رفع نیازهای فوری خانواده های آسیب دیده از سیل، و خدمات اولیه مراقبت های بهداشتی با تمرکز بر بیماری های منتقله از طریق آب و بیماری های واگیر پس از سیل است؛ این برنامه همچنین از گروه های آسیب پذیر مانند زنان، دختران نوجوان و کودکان حمایت روانی می کند. 

ارسال نظر

 
1