خبر فوری

 
 
ابراز همدردی ملکه و ولیعهد انگلیس با دکتر عارف علوی در خصوص وقوع سیل در پاکستان
کد خبر :1989233288

16:30 1401/06/08


برچسب ها : الیزابت تراس, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سیل, سیل زدگان, سیلاب, شاهزاده چارلز, ملکه انگلیس,

الیزابت ملکه انگلیس ضمن ابراز همدردی و تأسف برای قربانیان سیل در نامه‌ای به عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در خصوص وضعیت خسارات جانی و مالی گفت: انگلیس برای خروج از این شرایط نابسامان در کنار پاکستان می‌ایستد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | الیزابت ملکه انگلیس ضمن ابراز همدردی و تأسف برای قربانیان سیل در نامه‌ای به عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در خصوص وضعیت خسارات جانی و مالی گفت: انگلیس برای خروج از این شرایط نابسامان در کنار پاکستان می‌ایستد و با کسانی که در حال حمایت از افرادی هستند که برای بهبود اوضاع تلاش می‌کنند، همدردی می‌کند.

در همین حال، چارلز ولیعهد انگلیس در پیامی به رئیس جمهور پاکستان از دولت این کشور، نیروها، داوطلبان و سازمان‌های امدادی قدردانی کرد و گفت: پاکستان برای انگلیس از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین دو کشور روابط عمیق و پایداری دارند.

ولیعهد انگلیس همچنین در پایان نامه خود به دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نوشت: من دعاگوی همه دوستانم در پاکستان هستم.

از سوی دیگر هواپیماهایی از ترکیه و امارات متحده عربی با اقلام امدادی برای سیل زدگان از جمله چادر، مواد غذایی، پشه بند وارد خاک پاکستان شده‌اند همچنین خرم دستگیر خان و سعید غنی کمک‌ها را از مقامات ترکیه دریافت کردند.

ارسال نظر

 
1