خبر فوری

 
 
ابراز همدردی رجب طیب اردوغان در جریان تماس تلفنی با همتای پاکستانی خود
کد خبر :800736172

11:31 1399/03/04


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, سقوط هواپیما,

رجب طیب اردوغان با تماس با دکتر عارف علوی همتای پاکستانی خود فرارسیدن عید سعید فطر را به ملت پاکستان تبریک گفت، وی همچنین جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را نیز تسلیت گفت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رجب طیب اردوغان با تماس با دکتر عارف علوی همتای پاکستانی خود فرارسیدن عید سعید فطر را به ملت پاکستان تبریک گفت، وی همچنین جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را نیز تسلیت گفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با تماس با دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان ضمن ابراز تاسف برای سانحه جانسوز سقوط پرواز لاهور_کراچی خط بین المللی پاکستان، جان باختن مسافران و کادر پروازی در این سانحه را به ملت و دولت پاکستان تسلیت عرض نمود.

رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت: ملت و دولت ترکیه در این لحظات سخت و دشوار در کنار پاکستان حضور دارد، وی با عرض تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه، مراتب همدردی صمیمانه خود با آنان را اعلام نمود.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز در جریان این گفتگوی تلفنی فرارسیدن عید سعید فطر را به رجب طیب اردوغان و ملت ترکیه تبریک گفت و از رئیس جمهور ترکیه در زمینه اقدامات دولت برای ارائه تسهیلات و خدمات به شهروندان پاکستانی مقیم این کشور و همچنین تهیه کیت و تجهیزات ایمنی برای مقابله با کووید-19 تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1