خبر فوری

 
 
ابراز همبستگی آمریکا با پاکستان در مبارزه با کرونا
کد خبر :1455244129

14:58 1399/01/31


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سفیر آمریکا, ویروس کرونا,

پال جونز سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد در نامه ای کتبی به شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ(ن) و رهبر حزب اختلاف در پارلمان ضمن ابراز همبستگی آمریکا با پاکستان در مبارزه با کرونا، گفت: در جنگ با کرونا آمریکا در کنار پاکستان ایستاده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پال جونز سفیر ایالات متحده آمریکا در اسلام آباد در نامه ای کتبی به شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ(ن) و رهبر حزب اختلاف در پارلمان ضمن ابراز همبستگی آمریکا با پاکستان در مبارزه با کرونا، گفت: در جنگ با کرونا آمریکا در کنار پاکستان ایستاده و دو کشور طی تلاش های مشترک قادر به جلوگیری از شیوع و کنترل این بیماری همه گیر هستند. وی افزود: به گفته مقامات پاکستانی در حال کمک در مناطق گفته شده هستیم و پاکستان پس تا خاتمه شیوع شامل اولویت های ایالات متحده است.

از طرفی شهباز شریف نیز در پاسخ به این نامه، ضمن ابراز تشکر از آمریکا برای کمک و امدادرسانی به پاکستان در زمینه مبارزه جمعی با کرونا و ابراز تاسف و اندوه از ضایعه جان باختن شهروندان آمریکایی مبتلا به ویروس، گفت: کرونا هیچ حدود و مرزی را نمیشناسد و تمامی کشورهای جهان را به سلطه خود درآورده است. همکاری امروز در مورد کرونا در مقیاس جهانی بیش از گذشته مورد نیاز است و اوضاع مستلزم این است که ایالات متحده نقش مهمی در مبارزه با کرونا داشته باشد.

ارسال نظر

 
1