خبر فوری

 
ابراز نگرانی نماینده کنگره آمریکا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر تهدید عمران خان از سوی واشنگتن
کد خبر :1033453887

16:36 1401/01/14


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, ند پرایس, کنگره ملی آمریکا,

به دنبال اظهارات عمران خان نخست وزیر پاکستان مبنی بر مورد تهدید قرار گرفتن از سوی آمریکا، برد شرمن نماینده کنگره این کشور نسبت به آن ابراز نگرانی نمود.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| به دنبال اظهارات عمران خان نخست وزیر پاکستان مبنی بر مورد تهدید قرار گرفتن از سوی آمریکا، برد شرمن نماینده کنگره این کشور نسبت به آن ابراز نگرانی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، برد شرمن نماینده کنگره آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به انتشار اخباری مبنی بر تهدید نخست وزیر پاکستان از جانب واشنگتن خواستار ارائه توضیحات از جانب وزارت امور خارجه آمریکا گردید.

لازم به ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان هفتم فروردین ماه سال جاری طی سخنانی در تجمع عمومی در اسلام آباد با به دست یک گرفتن یک کاغذ اعلام نمود از جانب یک کشور قدرتمند نامه تهدید آمیز دریافت کرده است.

وی سپس در یک مصاحبه اختصاصی در خصوص این نامه تهدید آمیز نام آمریکا را به زبان آورد و پس از آن با بازپس گرفتن اظهارات خود گفت: من تنها از یک کشور سخن گفتم و اشاره ای به نام این کشور نداشته ام.

به دنبال این اظهار نظرهای عمران خان مبنی بر مورد تهدید قرار گرفتن از سوی مقامات کاخ سفید، کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد احضار و مراتب اعتراض شدید اسلام آباد نسبت به مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان به وی ابلاغ گردید.

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به این اظهار نظرهای عمران خان هرگونه ارسال نامه از جانب آمریکا را رد و آن را بر خلاف واقعیت دانست.

ارسال نظر

 
1