خبر فوری

 
ابراز نگرانی عمیق پاکستان از گشت زیردریایی هسته ای هند
کد خبر :1752478552

22:27 1397/08/17


برچسب ها : ابراز نگرانی, پاکستان, پیام, زیردریایی, ھند,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: پاکستان موضوع گشت زنی زیردریایی هسته ای هند و پیام خودستایی آن کشور را مورد توجه قرار داده و از این موضوع نگران است.


 

ابراز نگرانی عمیق پاکستان از گشت زیردریایی هسته ای هند

 

به گزارش راز نیوز به نقل از ای پی پی نیوز ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: پاکستان موضوع گشت زنی زیردریایی هسته ای هند و پیام خودستایی آن کشور را مورد توجه قرار داده و از این موضوع نگران است.

 

محمد فیصل در نشست هفتگی خود در اسلام آباد گفت: این اقدام نخستین استقرار واقعی کلاهک هسته ای آماده به شلیک در جنوب آسیاست که نه تنها پاکستان بلکه همه ی کشورهای حاشیه اقیانوس هند و جامعه جهانی را نگران کرده است.

 

وی گفت: بهره برداری از رویکرد خصمانه و شیوه تهاجمی رهبران برجسته هند نه تنها تهدیدی بر ثبات راهبردی جنوب آسیا ایجاد کرده بلکه علامت سوالی بر مسئولیت پذیر بودن هند در نظارت بر انرژی هسته ای است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: پاکستان متعهد به حفظ ثبات راهبردی در جنوب آسیاست و معتقد است که تنها راه برای هر دو کشور اتخاذ اقدامات برای مهار هسته ای و موشکی است.

 

وی خاطر نشان کرد:در این میان هیچ کس نباید به قابلیت های پاکستان در مقابله با چالش های ناشی از آخرین تحولات در عرصه هسته ای و جنگ های نامتعارف شک داشته باشد

ارسال نظر

 
1