خبر فوری

 
ابراز علاقه عربستان سعودی به سرمایه گذاری در بخش معدن پاکستان
کد خبر :725857536

20:11 1402/05/10


برچسب ها : انرژی خورشیدی, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, تسهیلات, دیدار, رئیس جمهور کشمیر آزاد, سرمایه گذاری, محمد شهباز شریف, معدن, منابع معدنی, نخست وزیر پاکستان,

مهندس خالد بن صالح المدیفر معاون وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی در راس هیئتی وارد اسلام آباد شد و با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مهندس خالد بن صالح المدیفر معاون وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی در راس هیئتی وارد اسلام آباد شد و با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد شهباز شریف روابط میان پاکستان و عربستان سعودی را حائز اهمیت دانست و از حمایت های بی دریغ عربستان سعودی از پاکستان در مواقع سخت و دشوار تشکر و قدردانی بجا آورد.

وی به فرصت های گسترده سرمایه گذاری در پاکستان اشاره کرد و گفت: دولت موقت و منتخب آینده پاکستان برای سرمایه گذاران، تسهیلات ویژه ای تخصیص خواهند داد، همچنین یک شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه برای رفاه سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده است که وظیفه این شورا، تکمیل سریع و بدون وقفه پروژه های سرمایه گذاری خارجی در پاکستان می باشد.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه این گفتگو از فرصت های ویژه سرمایه گذاری در بخش معادن کشور خبر داد و بیان کرد: علاوه بر سرمایه گذاری در بخش منابع معدنی، پروژه 10 هزار مگاواتی انرژی خورشیدی دولت نیز فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خارجی بشمار می آید.

در همین حال، مهندس خالد بن صالح المدیفر تاسیس شورای تسهیل سرمایه گذاری در پاکستان را پیامی مثبت برای سرمایه گذاران خارجی توصیف کرد و گفت: عربستان سعودی مشتاق سرمایه گذاری در بخش معدن پاکستان است.

وی همچنین در پایان این نشست با بیان اینکه پاکستان خانه دوم ماست، اذعان کرد که عربستان سعودی با عزم و اراده مستحکم به همکاری خود با پاکستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1