خبر فوری

 
 
ابراز تمایل شرکت های ژاپنی به سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات پاکستان
کد خبر :1430827171

10:29 1399/04/29


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سرمایه گذاری خارجی, سفیر پاکستان, شرکت های ژاپنی, فناوری اطلاعات,

بزرگترین کنسرسیوم تجاری ژاپن جهت سرمایه گذاری های کلان در بخش فناوری اطلاعات در پاکستان اعلام آمادگی نشان دادند.


توکیو/اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| بزرگترین کنسرسیوم تجاری ژاپن جهت سرمایه گذاری های کلان در بخش فناوری اطلاعات در پاکستان اعلام آمادگی نشان دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئتی از کنسرسیوم تجاری ژاپن در جریان با حضور در محل سفارت پاکستان در توکیو با امتیاز احمد سفیر پاکستان دیدار کردند.

دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در زمینه فناوری اطلاعات و بخش های مرتبط با آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جریان این دیدار که با حضور جمعی از مدیران عامل و روسای شرکت های تجاری و بازرگانی ژاپن برگزار گردید، روسای شرکت های کنسرسیوم گروه سفیران و گروه ارتباطات ژآپن سفیر پاکستان را از تصمیم خود مبنی بر تمایل به سرمایه گذاری کلان و وسیع در بخش فناوری اطلاعات آگاه ساختند.

بر اساس اظهارات مقامات شرکت های ژاپنی، به دنبال سرمایه گذاری این شرکت ها در بخش فناوری اطلاعات پاکستان علاوه بر افزایش سطح امنیت فرآیند انتقال وجه از طریق دستگاه های تلفن همراه جدیدترین نوع فناوری به پاکستان انتقال خواهد یافت.

امتیاز احمد سفیر پاکستان در ژاپن در جریان گفتگو با روسای شرکت های کنسرسیوم با تمجید از تمایل آنان به سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات پاکستان ابراز داشت: دولت پاکستان به منظور جذب سرمایه های خارجی، تسهیلات بی نظیری را در اختیار سرمایه گذاران و شرکت های خارجی قرار می دهد به صورتی که جایگاه پاکستان در بین کشورهای جذب کننده سرمایه به صورت واضح رشد و بهبود یافته است.

وی افزود: با سرمایه گذاری شرکت های ژاپنی در پاکستان نه تنها سطح سرمایه گذاری های خارجی در پاکستان افزایش خواهد یافت بلکه زمینه برای تربیت نیروهای انسانی پاکستان نیز فراهم خواهد شد.

سفیر پاکستان به سرمایه گذاران ژاپنی اطمینان داد نیروی انسانی فعال در بخش فناوری اطلاعات افرادی دارای هوش و مهارت بالا و جزء زبده ترین نیروها هستند و همین موضوع باعث درخشان شدن نام پاکستان در زمینه فناوری اطلاعات شده است، ما معتقدیم شرکت های ژاپنی با سرمایه گذاری در پاکستان می توانند از بهترین مزایا بهره مند شوند.

در این دیدار نائو هیسا فوکودا رئیس مجموعه ارتباطات ژاپن، هیرویوکی ساودا رئیس هلدینگ مغز و سرمایه، اوسامو کنائی مدیر شرکت “CLIMB” و میرزا آصف بیگ رئیس مجموعه سفیران حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1