خبر فوری

 
ابراز تمایل سرمایه گذاری میلیاردر مصری در پاکستان
کد خبر :798442697

13:14 1400/09/19


برچسب ها : پاکستان و مصر, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان, زلفی بخاری, سرمایه گذاری, سید ذوالفقار عباس بخاری, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

نجیب انسی ساویرس میلیاردر مصری طی دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان تمایل خود برای سرمایه گذاری کلان در پاکستان را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نجیب انسی ساویرس میلیاردر مصری طی دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان تمایل خود برای سرمایه گذاری کلان در پاکستان را ابراز داشت.

گفتنی است در این نشست سید ذوالفقار بخاری دستیار نخست وزیر پاکستان نیز حضور داشت.

براساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار طرفین در خصوص فرصت های بیشمار در بخش های سرمایه گذاری و پروژه های توریستی گفتگو کردند. نجیب انسی در این بین ضمن ابراز اطمینان و اعتماد نسبت به سیاست های دولت پاکستان در قبال بازرگانی، پاکستان را مناسبت ترین کشور برای سرمایه گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: خواستار سرمایه گذاری بزرگ در این کشور هستم. در این نشست با سرمایه گذاری در بخش گردشگری پاکستان موافقت شد.

نجیب ساویرس پس از این دیدار در پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر، نشست خود با عمران خان را عالی عنوان کرد و اظهار داشت که در زمینه سرمایه گذاری با پاکستان صحبت شد و از زلفی بخاری (سید ذوالفقار بخاری) بابت فراهم کردن فرصت این دیدار سپاسگذارم.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان نیز در پیام توییتری ضمن عرض خوش آمدید به میلیارد مصری به خانه دومش یعنی پاکستان، گفت که از نجیب برای سرمایه گذاری در پاکستان تشکر می کنم.

ارسال نظر

 
1