خبر فوری

 
 
ابراز تسلیت به کمیساریای عالی سریلانکا درپی حادثه سیالکوت
کد خبر :4634282

18:12 1400/09/15


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, توهین رسالت, سیالکوت, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان, کمیساریای عالی سریلانکا,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی دیدار با دریاسالار موهن وجی کمیساریای عالی سریلانکا در اسلام آباد، ضمن گفتگو در مورد کشته شدن یک شهروند سریلانکایی به اتهام توهین به مقدسات در شهر سیالکوت بدست مسلمان نما ها، عرض تسلیت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی دیدار با دریاسالار موهن وجی کمیساریای عالی سریلانکا در اسلام آباد، ضمن گفتگو در مورد کشته شدن یک شهروند سریلانکایی به اتهام توهین به مقدسات در شهر سیالکوت بدست مسلمان نما ها، عرض تسلیت کرد.

وزیر کشور پاکستان ضمن ابراز تاسف و اندوه از جانب دولت و مردم پاکستان نسبت به این حادثه، گفت: مردم پاکستان درپی قتل این شهروند سریلانکایی، سوگوار هستند. تمامی مجرمان و عوامل این حادثه را تحت پیگرد قانونی قرار خواهیم داد. وی خاطر نشان ساخت که هیچگونه کوتاهی در برخورد قانونی با عوامل دخیل در شکنجه و قتل این شهروند سریلانکایی انجام نخواهد شد.

کمیساریای عالی سریلانکا در این بین با بیان اینکه از واکنش مردم و دولت پاکستان نسبت به این حادثه مطمئن هستیم و احساسات مردم پاکستان نسبت به این رویداد قابل قدردانی است، افزود: روابط میان دو کشور دیرینه هستند و حادثه اخیر تاثیری بر آنها نخواهد گذاشت. از دولت پاکستان بابت انتقال جسد شهروند سریلانکایی تحت پروتکل های رسمی به سریلانکا تشکر می کنم.

ارسال نظر

 
1