خبر فوری

 
ابراز تاسف حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی در خصوص شهادت سرداران مقاومت
کد خبر :60508937

15:01 1398/10/13


برچسب ها : رهبر شیعیان پاکستان, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, سپاه قدس, سید ساجد علی نقوی, قاسم سلیمانی,

حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با ابراز تأسف شدید در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، اقدام آمریکا را به شدت محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با ابراز تأسف شدید در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، اقدام آمریکا را به شدت محکوم کرد.

حجت الاسلام نقوی در واکنش به شهادت سرداران جبهه مقاومت و دیگر همراهانشان به دست جنایت کار استکبار بزرگ اظهار داشت: استکبار آمریکا خطر بزرگی برای تمام جامعه بشری و جهان است، قدرت‌هایی که نسبت به حقوق بشر بی تفاوت هستند.

وی افزود: آمریکایی نه تنها با نقض قوانین بین‌المللی بلکه قانون اساسی خودشان را نیز زیر پا نهاده‌اند، جنایت‌های آمریکا تمامی مرزها را عبور کرده است.

سید ساجد علی نقوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ژنرال قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس لایق تمجید و تعریف فراوان هستند، آنان با تلاش‌های مجاهدانه خود علیه تروریسم به مبارزه پرداختند و نه تنها فتنه بزرگ داعش را خنثی نمودند بلکه با تدبیر، فرماندهی و استراتژی خاص خود توطئه قدرت‌های استکباری را ناکام گذاشتند.

وی ابراز داشت: قدرت‌های استکباری همچون آمریکا با اقدامات خود، امنیت و صلح دنیا را به مخاطره کشانده‌اند،  گستاخی این استکبار خبیث به حدی رسیده است که هر زمان و در هر مکان که بخواهد امنیت عراق و منطقه را به یغما ببرد، حمایت‌های فراوان همین قدرت استکباری باعث گردید، تشکیل دولت غاصب صهیونیستی در خاورمیانه بیش از پیش قوت بگیرد.

وی ادامه داد: آمریکا با اقدامات ضد انسانی و جنایت‌های خود در ژاپن(هروشیما و ناکازاکی)، عراق، افغانستان و سوریه باعث ویرانی این کشورها و آوارگی مردمانشان گردید به صورتی که مردم در کشور خودشان به مهاجران تبدیل شدند.

رهبر شیعیان پاکستان گفت: ما به مجاهدان و فدائیان اسلام که جان خود را در راه مبارزه با ظلم و استکبار ایثار نموده‌اند درود می‌فرستیم و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده سرداران مقاومت و دوستدارانشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای بلندی مرتبه ارواح شهدا دست به دعا می‌بریم، ما را در غم خود شریک بدانید، فقدان این شخصیت‌های عظیم نه تنها فقط برای خانواده شهدا بلکه برای تمامی انسان‌های حامی آزادی زیان بار و سخت است، جای خالی شهدا را به‌سختی می‌توان پر کرد.

 

ارسال نظر

 
1