خبر فوری

 
 
ائتلاف گروه های مسلح بلوچ: 7 نظامی پاکستانی را طی دو حمله در پنجگور به هلاکت رساندیم
کد خبر :1365818853

15:55 1400/06/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, براس, بمب کنترل از راه دور, پنجگور, تیراندازی, حمله, شبه نظامیان بلوچ,

بلوچ خان سخنگوی ائتلاف گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچستان (براس) در پیامی گفت: با هدف قرار دادن ارتش اشغالگر مامور به حفاظت از مسیر سی پیک طی دو حمله مختلف در شهرستان پنجگور، 7 نظامی ارتش را به هلاکت رسانده و تعدادی را زخمی کریم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بلوچ خان سخنگوی ائتلاف گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچستان (براس) در پیامی گفت: با هدف قرار دادن ارتش اشغالگر مامور به حفاظت از مسیر سی پیک طی دو حمله مختلف در شهرستان پنجگور، 7 نظامی ارتش را به هلاکت  رسانده و تعدادی را زخمی کریم.

وی افزود: سه روز قبل کاروان نظامی ارتش پاکستان شامل چند ده خودرو و موتورسیکلت از مسیر بلیده کراس و سهاکی به منظور عملیات در کیلکور وارد شده بود که شبه نظامیان سازمان براس ساعت 6 عصر دو روز قبل کاروان نظامی وارد شده از مسیر بلیده کراس را در نقطه رزو هدف قرار داده و به سلامتی از منطقه خارج شدند، درحالیکه نیروی دشمن (ارتش پاکستان) تا روز بعد از حمله نیز مشغول عملیات بود و در این بین بیش از 12 نفر بیگناه را ربودند.

بلوچ خان در ادامه اظهار داشت: شبه نظامیان نیروهای درحال بازگشت به کمپ سهاکی را شب گذشته طی حمله ای دیگر هدف قرار دادند، در این حمله یک خودروی کاروان نظامی توسط بمب کنترل از راه دور هدف قرار گرفته و به صورت کامل منهدم شد درحالیکه هفت خودرو و موتورسیکلت دیگر کاروان را از طریق سلاح های خودکار و سنگین هدف قرار دادیم. در مجموع دو حمله، 7 نظامی به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان برای خالی کردن مناطق اطراف پروژه سی پیک، مردم را به زور مجبور به کوچ می کنند. حملات ما علیه ارتش اشغالگر و پیمانکاران آن ادامه خواهند داشت.  

ارسال نظر

 
1