خبر فوری

 
 
آیا نظارت سرویس اینترنت پاکستان به دست اسرائیل انجام خواهد شد؟
کد خبر :1952626982

00:07 1398/02/22


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان,

آیا شرکت های مخابراتی پاکستان ، مسولیت نظارت سرویس اینترنتی خود را بر عهده سازمان آژانس اطلاعاتی اسرائیل قرار داده اند؟


 

آیا شرکت های مخابراتی پاکستان ، مسولیت نظارت سرویس اینترنتی خود را بر عهده سازمان آژانس اطلاعاتی اسرائیل قرار داده اند؟

طبق اطلاعات به دست آمده : مشتاق احمد در کابینه مجلس سنا اظهار داشت : شرکت های مخابرات پاکستان به هیچ عنوان مسولیت نظارت سرویس اینترنتی کشور به برعهده هیچ سازمانی قرار نداده اند و همچنین هیچ مبلغی صرف این پروژه نشده است.

لازم به ذکر است که طبق دیواره های امنیتی ، شرکت های مخابراتی پاکستان با استفاده از فناوری منابع کسب و کار مسولیت نظارت سرویس اینترنتی خود را به شرکت sandvine USA واگذار نموده است و همچنین حسابرسان امنیتی برای ممیز های امنیتی گنجانده شده اند.

همچنین برای امنیت بیشتر ، توافقنامه در صورت هر گونه نقض قوانین باطل خواهد شد.

طبق گفته وزیر امور پارلمانی سواتی : مسولیت نظارت سرویس اینترنتی کشور بر عهده سازمان آژانس اطلاعاتی اسرائیل قرار ندارد و همچنین ارتش پاکستان این اعلامیه را تصدیق نموده است که اسرائیل هیچ توافقنامه ای با پاکستان در این رابطه امضا ننموده است و همچنین در صورتی که هر گونه نگرانی امنیتی در مورد شرکت به وجود آید ، قرار داد لغو خواهد شد.

مشاهد حسین اظهار داشت : با توجه به شرکت فناوری اطلاعات ایالت متحده آمریکا واضع است که او تمام اطلاعات را با آژانس اطلاعات آمریکا به اشتراک میگذارد در حالی که این اتفاق با ترکیه اجرا شده است.

وی در ادامه افزود : شما باید به صورت کتبی به دولت ابلاغ نماییدکه قرار داد تمامی این شرکت ها به هیچ عنوان به سازمان اطلاعات آمریکا یا کشور دیگری واگذار نشود.

ارسال نظر

 
1