خبر فوری

 
آمریکا: پاکستان را برای قطع روابط با چین و برقراری روابط با اسرائیل تحت فشار قرار نداده ایم
کد خبر :1566422764

16:08 1399/09/16


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان, پاکستان و آمریکا, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و چین, چین, زد تارار, سخنگوی وزارت امور خارجه, وزارت امور خارجه آمریکا,

زد تارار سخنگوی بخش اردو وزارت امور خارجه ایالات متحده در گفتگوی تلویزیونی گفت که ایالات متحده هرگز به پاکستان برای برقراری روابط با اسرائیل و قطع روابط با چین فشار نیاورده است.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | زد تارار سخنگوی بخش زبان اردوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که ایالات متحده هرگز به پاکستان فشار نیاورده است تا روابط دیپلماتیک با اسرائیل را برقرار كند و همچنین خواستار قطع روابط با چین نشده است.

زد تارار بیان کرد که ایالات متحده دوستان خود را برای قطع روابط با کشوری دیگر هرگز تحت فشار قرار نمی دهد.

در این مصاحبه تلویزیونی از زد تارار سوال شد که تمایل پاکستان به چین به عنوان یک دوست مهم آمریکا تهدیدی برای این کشور قلمداد نمیشود؟

سخنگوی بخش اردو وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ صریح به این سوال گفت که ایالات متحده هرگز از پاکستان یا هر کشور دیگری تقاضا نکرده است که با چین روابط برقرار نکنند.

زد تارار ادامه داد که ایالات متحده با پاکستان روابط و مشارکت دیرینه دارد و این دوستی تنها به همکاری دفاعی محدود نمی شود بلکه همکاری های اقتصادی ، اجتماعی و آموزشی با پاکستان وجود دارد و این همکاری ها بیشتر گسترش خواهند یافت.

ارسال نظر

 
1