خبر فوری

 
آمریکا: خوشحالیم ملت پاکستان تروریست ها را در انتخابات رد کرد
کد خبر :1286948872

11:02 1397/05/06


قبل از برگزاری انتخابات 2018 پاکستان آمریکا نارضایتی خود را بدلیل شرکت گروهک های تروریستی در انتخابات اعلام کرده بود. در بیانیه جدید، خوشحالی خود را از اینکه ملت پاکستان با رأی ندادن به این افراد موجب توقف تروریست ها گردید اعلام کرد.


قبل از برگزاری انتخابات 2018 پاکستان آمریکا نارضایتی خود را بدلیل شرکت گروهک های تروریستی در انتخابات اعلام کرده بود. در بیانیه جدید،  خوشحالی خود را از اینکه ملت پاکستان با رأی ندادن به این افراد موجب توقف تروریست ها گردید اعلام کرد.

 

به گزارش راز نیوز سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا هدر نائورت اعلام کرد: اشتباهاتی که در طول انتخابات رخ داده است بر آنها نظارت داریم و به همراه دولت جدید روابط جدیدی را برقرار میکنیم.

 

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: به همکاری دو کشور برای امنیت آسیای جنوبی را تقویت میبخشیم. وی افزود در طول انتخابات از آزادی بیان جلوگیری شد و موقعیت های یکسانی را برای دیگران فراهم نکردند که این عمل عکس گفته های مقامات بود.

 

وی در ادامه افزود: ناظران اروپایی به این نتیجه رسیده اند که باید در چهارچوب انتخاباتی پاکستان تغییرات مثبتی را اعمال کرد. سخنگوی وزارت خارجه از شرکت کاندید های انتخاباتی وابسته به گروه های تکفیری ابراز نگرانی کرد و گفت خوشحالیم ملت پاکستان مانع رسیدن تروریست ها به مجلس پاکستان شد.

 

به یاد داشته باشیم چند روز پیش مقامات آمریکایی در بیانیه خود اعلام کرده بود روابط جدیدی بین دو کشور ایجاد مکنیم که موجب امنیت در آسیای جنوبی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1