خبر فوری

 
 
آمریکا: اگر طرح عدم اعتماد به دولت فعلی پاکستان شکست بخورد، پاکستان را منزوی خواهیم کرد
کد خبر :1800975639

17:06 1401/01/20


برچسب ها : آمریکا, پاکستان و آمریکا, سخنرانی, شاه محمود قریشی, طرح عدم اعتماد به نخست وزیر پاکستان, مجلس شورای ملی پاکستان, مشاور امنیت آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان, کشمیر اشغالی,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در مجلس شورای ملی پاکستان خطاب به نمایندگان گفت: آمریکا از ما می خواهد که در هر موضوعی که برای ایالات متحده مهم است از آنها حمایت کنیم


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در مجلس شورای ملی پاکستان خطاب به نمایندگان گفت: این به نفع ما نیست که علیه یکدیگر سخن بگوییم، آمریکا از ما می خواهد که در هر موضوعی که برای ایالات متحده مهم است از آنها حمایت کنیم، اما مگر مسئله کشمیر مسئله مهمی نیست؟ ما خطاب به آمریکا می گوییم که نقش خود را در مسئله کشمیر ایفا کند، اما وی با رد کردن درخواست ما اظهار دارد که این موضوع صرفا مرتبط با هند و پاکستان می باشد و ما در این مسئله دخالت نخواهیم کرد.

شاه محمود قریشی ادامه داد: من بار دیگر عرض می کنم، این نامه از سوی آمریکا توسط افسر درجه 22 پاکستان در واشنگتن به دست ما رسیده است و اگر اپوزیسیون همچنان این نامه را قبول ندارد می تواند جلسه ای با حضور رسانه ها تشکیل داده و سفیر ما را از واشنگتن احظار کرده تا به اعتبار این نامه پی ببرد.

وی به نقل از آمریکا گفت: اگر طرح عدم اعتماد به دولت فعلی پاکستان شکست بخورد، پاکستان را منزوی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما بایستی بدلیل ارسال نامه تهدید آمیز از سوی دولت آمریکا علیه پاکستان، جلسه ای با حضور رسانه ها تشکیل داده و در آن، مخالفت سخت خود را نسبت به اقدامات ایالات متحده آمریکا ابراز کنیم.

در پایان، شاه محمود قریشی در مجلس به تماس تلفنی مشاور امنیت آمریکا در امور روسیه اشاره کرد و گفت: مشاور امنیت آمریکا مستقیما به او گفته است که به روسیه سفر نکند.

ارسال نظر

 
1