خبر فوری

 
آمادگی آمریکا برای حمایت فنی و لجستیکی از جنگنده های اف 16 پاکستان
کد خبر :1789740283

11:32 1398/05/05


برچسب ها : آژانس همکاری امنیتی ایالات متحده, اف16, جنگنده هندی, نیروی هوایی پاکستان, نیروی هوایی هند, وزارت خارجه آمریکا,

پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه به واشنگتن، آمریکا از تصمیم خود برای حمایت فنی و لجستیکی جنگنده های اف16 مورد استفاده در ناوگان هوایی پاکستان خبر داده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه به واشنگتن، آمریکا از تصمیم خود برای حمایت فنی و لجستیکی جنگنده های اف16 مورد استفاده در ناوگان هوایی پاکستان خبر داده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده آژانس همکاری امنیتی ایالات متحده با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است با تصویب وزارت خارجه آمریکا، مبلغ 125 میلیون دلار به منظور حمایت فنی و لجستیکی از جنگنده های اف16 پاکستان اختصاص داده شده است.

آژانس همکاری امنیتی ایالات متحده همچنین از اختصاص مبلغ 670 میلیون دلار به عنوان کمک مالی جهت حمایت از جنگنده های کی سی 17 نیروی هوایی هند خبر داد و گفت: با این تصمیم توازن قدرت در منطقه جنوب آسیا برقرار خواهد ماند و این تصمیم بر اساس منافع ملی و سیاست های خارجی آمریکا اتخاذ شده است.

 

ارسال نظر

 
1