خبر فوری

 
 
آغاز گروه جدید پشتون تحت رهبری محسن داور
کد خبر :291158864

16:02 1400/06/10


برچسب ها : NDM, PTM, جنبش حفاظت از پشتون, جنبش ملی دموکراتیک, حزب سیاسی, سیاست پارلمانی, محسن داور,

محسن داور رهبر پیشین جنبش حفاظت از پشتون در پیامی از راه اندازی گروه سیاسی جدیدش خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محسن داور از رهبران پیشین جنبش حفاظت از پشتونPTM روز گذشته در پیامی از راه اندازی گروه جدید سیاسی خود خبر داد و افزود: از طریق این بستر جدید که به صورت رسمی از 10 شهریور در پیشاور آغاز به فعالیت خواهد کرد، تلاش و کوشش خود برای عدالت و انصاف را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است این گروه سیاسی جدید با اسم "جنبش ملی دموکراتیکNDM" آغاز بکار کرده است. محسن داور سازمان دهنده مرکزی و رئیس این حزب خواهد بود. وی در نشست خبری، گفت: ما جوانان را در سیاست اصلی و ایجاد یک بستر دموکراتیک مشارکت خواهیم داد.

به گفته منابع، گروه محسن داور از دو سال قبل در تلاش و مطالبه برای تشکیل این گروه سیاسی بود. ناگفته نماند این گروه سیاسی جدید نه تنها باعث جدایی رهبران سابق جنبش حفاظت از پشتون بلکه احتمال مقابل یکدیگر قرار گرفتن شان نیز وجود دارد.

 

بخوانید:  جنبش حفاظت از پشتون که به همراه محسن داور، افراسیاب ختک سناتور اسبق حزب ملی مردمی ANP، وکیل لطیف آفریدی قانونگذار ارشد و رهبر مرکزی پیشین حزب ANP و رئیس فعلی کانون وکلای دادگاه عالی، بشرا گوهر و جمیله گیلانی از اعضای حزب ای ان پی شرکت داشتند، تصمیم گرفته شد افرادی که به سیاست های پارلمانی در پی تی ام اعتقاد دارند، از جمله محسن داور و افراسیاب ختک، به این حزب جدید بپیوندند.

ارسال نظر

 
1