خبر فوری

 
 
آغاز فعالیت ها برای حصار کشی مرز مشترک ایران و پاکستان
کد خبر :1033586509

19:01 1398/01/05


برچسب ها : ایران, پاکستان, حصار, مرز,

‌سپهبد عاصم سلیم طی سخنرانی در جلسه ای در شهر کویته، از آغاز فعالیت ها برای حصار کشی مرز مشترک ایران و پاکستان به طول 950 کیلومتر از هفته آینده خبر داد .


 

به گزارش راز نیوز، ‌سپهبد عاصم سلیم طی سخنرانی در جلسه ای در شهر کویته، از آغاز فعالیت ها برای حصار کشی مرز مشترک ایران و پاکستان به طول 950 کیلومتر از هفته آینده خبر داد و گفت : این اقدام از جهت های متعدد من جمله مدیریت مرزها، امنیت ایالت بلوچستان و امنیت کشور حائز اهمیت بسزایی است. وی در اشاره ای به تکمیل روند حصار کشی مرز مشترک پاکستان_افغانستان به طول 370 کیلومتر، از آغاز به فعالیت برای کشیدن سیم خاردار در مرز مشترک با ایران گفت.

قابل ذکر است که ایران پس از حمله انتحاری تروریستی که نیروهای سپاه پاسداران هدف قرار گرفتند، پاکستان را از جهات گوناگون مورد فشار خود قرار داده و در زمینه عدم امنیت مرزی، پاکستان را مورد انتقاد شدید خود قرار داده بود. ایران متذکر شده بود که گروه های تروریستی که نظامیان ایران را مورد حملات خود قرار می‌دهند، در کشور پاکستان مخفی شده اند.
لازم به ذکر است سرلشکر آصف غفور سخنگوی ستاد ارتش پاکستان ماه گذشته به دلیل تردد تروریست ها از پاکستان به افغانستان و ایران، خبر نصب حصار در مرزهای مشترک پاکستان با افغانستان و ایران را اعلام کرده بود.

ارسال نظر

 
1