خبر فوری

 
آغاز رزمایش مشترک دریایی پاکستان و عربستان سعودی به نام نسیم البحر 13
کد خبر :1936241261

10:52 1400/07/11


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دریای عرب, رزمایش مشترک دریایی, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی عربستان سعودی,

رزمایش دریایی نسیم البحر 13 با حضور نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی و همچنین پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی عربستان سعودی در آب های دریایی عرب آغاز گردید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| رزمایش دریایی نسیم البحر 13 با حضور نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی و همچنین پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی عربستان سعودی در آب های دریایی عرب آغاز گردید.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، رزمایش دریایی نسیم البحر به صورت رسمی با حضور ناوهای نیروی دریایی پاکستان و عربستان آغاز گردید، در این رزمایش علاوه بر ناوهای نیروی دریایی دو کشور و تجهیزات هوایی و همچنین جنگنده های نیروی هوایی عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

در این رزمایش که با هدف ارتقای مهارت نیروی دریایی دو کشور در انجام عملیات دریایی انجام می شود، تهدیدهای متعارف و غیر متعارف در عملیات دریایی مشترک هدف قرار خواهند گرفت.

برگزاری این رزمایش به تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور کمک خواهد نمود.

گفتنی است روز گذشته گروهی از ناوهای نیروی دریایی سلطنتی سعودی روز شنبه با هدف شرکت در رزمایش مشترک «نسیم البحر 13» با نیروی دریایی پاکستان و با مشارکت نیروی هوایی سلطنتی سعودی به بندر کراچی پاکستان رسیدند.

دریابان ساجر بن رافد العنزی فرمانده رزمایش در این خصوص ابراز داشت: این تمرین نظامی در ادامه سلسله رزمایش های نسیم البحر با مشارکت نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی برگزار می شود.

ارسال نظر

 
1